”În Sfânta Sfintelor văzui chivotul. Capacul
și laturile erau de aur curat. La fiecare
capăt al chivotului era câte un heruvim plăcut, cu aripile întinse peste
chivot. Heruvimii erau cu fața unul către altul, și cu privirile în jos spre
chivot. ... În chivor era ulciorul de aur cu mană, toiagul lui Aaron care
înfrunzise și tablele Legii închise ca o
carte. Isus le deschise si văzui cele zece porunci scrise cu degetul lui
Dumnezeu, pe o tablă erau patru, pe cealaltă erau șase. Cele patru după prima
parte străluceau mai tare, dar a patra, adică porunca Sabatului, strălucea mai
tare decât toate, pentrucă Sabatul a fost deosebit ca să fie ținut spre onoarea
numelui sfânt al lui Dumnezeu. Sfântul Sabat se vedea strălucind; un cearcăn de
strălucire era tras în jurul acestei porunci. Văzui că porunca Sabatului nu
a fost țintuită pe cruce. Dacă ar fi fost
țintuită atunci ar fi fost și celelalte nouă țintuite, iar noi am fi
fost liberi să le călcăm și pe acelea și liberi că călcăm și pe a patra. Văzui
că Dumnezeu nu a schimbat Sabatul, căci El nu se schimbă niciodată, dar Papa
l-a schimbat din ziua a șaptea în ziua întâi a săptămânii, pentru că el avea să
schimbe timpurile și Legea.
Și mi s-a
mai arătat că, - că dacă Dumnezeu ar fi schimbat Sabatul din ziua a șaptea în
ziua întâi, atunci Dumnezeu ar fi schimbat textul poruncii Sabatului de pe
tablele care sunt în chivotul din Sfânta Sfintelor din templul ceresc, așa că
acolo ar zice acum: Ziua întâi este Sabatul Domnului Dumnezeului tău. ... Văzui că sfântul Sabat va fi zidul de
despărțire între adevăratul Israel al lui Dumnezeu și necredincioși; și că
Sabatul este marea chestiune, care unește inimile scumpilor sfinți ai lui
Dumnezeu, care așteaptă venirea Domnului.
Și mi se mai arată că Dumnezeu are copii,
care acum nu cunosc Sabatul și nu-l țin. ... Iar când binecuvântarea cea
veșnică fără sfârșit fu pronunțată asupra celor ce onorase pe Dumnezeu ținând
sfântul Său Sabat, atunci se produsese un puternic sunet de bucurie, pentru că
ei biruise asupra fiarei și asupra chipului ei.”
Ellen G. White, Schițe din viața mea, Editura
păzitorul adevărului, Suceava, p. 73-75.
Dacă
ar trăi Ellen G. White aș fi întrebat-o:
- În ce limbă erau scrise poruncile în Sfânta Sfintelor, în engleză?
- Cum se poate ca Dumnezeu să aibe copii care nu țin Sabatul din moment ce a spus că Sabatul este zidul de despărțire între credincioși și necredincioși?
- De unde știe că papa a schimbat Sabatul și care papă a schimbat Sabatul, căci eu știu că Pavel a adus învățături clare care au pus Sabatul într-o nouă lumină iar Biserica Primară nu serba o zi ci o Persoană, nu punea accentul pe o formă ci pe o relație?
- Cum explică faptul că Domnul la venirea Lui potrivit Pildei fecioarelor din Matei 25, și din alte pasaje unde se vorbește despre arvuna Duhului, nu spune că le va lua pe fecioarele care au ținut Sabatul ci pe cele care au avut vasele pline cu untdelemn?
- Cum poate să spună că a văzut că poruncile nu au fost țintuite pe cruce când textul afirmă clar că au fost țintuite iar azi socotiți neprihăniți sunt cei care cred în Jertfa Domnului Isus Hristos nu cei care țin Legea? ”A șters zapisul cu poruncile lui, care stătea împotriva noastră și ne era potrivnic, și l-a nimicit, pironindu-l pe cruce.” – Coloseni 2:14.
- Din moment ce există multe pasaje care vorbesc clar că omul este socotit neprihănit prin credință și nu și prin Lege nu se teme că peste ea o să vine anatema pentru că a adus o altă evanghelie?
- Nu este de părere că noi, credincioșii suntem copiii lui Dumnezeu prin credință, numai prin credință, poruncile le păzim nu ca să fim socotiți neprihăniți iar Vechiul Testament îl citim în lumina Noului Testament unde vedem clar că Dumnezeu a anulat, a modificat sau a completat părți din Lege!
Dumnezeu să ne țină departe de rătăciri!
Notă. Sublinierile îmi aparțin.
"...porunca Sabatului, stralucea mai tare decat toate...".
RăspundețiȘtergereSi de aici concluzia, ca aceasta porunca este cea mai importanta, iar daca nu o tii esti pecetluit cu semnul fiarei si esti Anticristul!
Pai cum ramane cu ceea ce spunea Domnul Isus Hristos, despre cea mai mare porunca?
"Invatatorule, care este cea mai mare porunca din Lege? Isus i-a raspuns: Sa iubesti pe Domnul Dumnezeul tau cu toata inima ta, cu tot sufletul tau si cu tot cugetul tau. Aceasta este cea dintai si cea mai mare porunca. Iar a doua, asemenea ei, este: Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti. In aceste doua porunci se cuprinde toata Legea si Prorocii". (Matei 22:36-40)
Iata asadar, care este cea mai mare porunca din Lege!
Adventistii sunt gata sa dea la o parte cuvintele Domnului Isus si sa creada minciunile lui E.G.White!