Nu există „ofensă” mai mare adusă relațiilor homosexuale decât ceea ce dreptul internațional spune despre căsătorie și familie. Chiar și catehismul catolic, care le vede ca pe „o boală intrinsecă”, nu mai e la fel de ofensator pentru activiștii homosexuali.
Relațiile dintre indivizii de același sex sunt pur și simplu incapabile de a constitui o familie în sensul dreptului internațional și nu au dreptul la protecția oferită familiei naturale în instrumentele obligatorii de drepturile omului.
Această incapacitate este cea mai importantă amenințare la adresa acceptării sociale universale a homosexualității și de aceea țările aflate în „chinurile” revoluției homosexuale încearcă să se opună, să submineze, și să dilueze orice mențiune la Familie în politicile O.N.U. aflate în acord cu dreptul internațional. Aflată în curs de desfășurare, sesiunea a 71 a Adunării Generale nu este o excepție.
Familia în Dreptul Internațional
Lobby-ul homosexual a încercat ani de zile să susțină că dreptul internațional nu definește familia. Dar îi este greu să ofere credibilitate unor astfel de argumente. În schimb, pretențiile acestea trebuie privite ca încercări de a submina obligațiile stabilite de drepturile omului.
Familia este tratată univoc într-o mulțime de prevederi ce au caracter obligatoriu în tratatele de Drepturile Omului, ca fiind „elementul natural și fundamental al societății.” Aceste prevederi acordă protecție unică familiei naturale, descrisă în mod explicit și implicit ca rezultând prin uniunea unui bărbat cu o femeie care își exercită dreptul egal de a se căsători în mod liber și, astfel, de a întemeia o familie.
În timp ce aceste prevederi nu exclud formarea unei familii în afara căsătoriei, ele exclud perspectiva formării căsătoriei și a familiei în afara contextului uniunii naturale a unui bărbat cu o femeie.
Poate că aceste prevederi nu au fost intenționate să fie o definiție formală a familiei atunci când au fost elaborate, dar se apropie foarte mult de acest lucru. Și, având în vedere utilizarea lor constantă și repetitivă între 1948-2006 în mai multe tratate, acestea trebuie să fie considerate cel puțin ca definiția funcțională și obligatorie a familiei.
Familia în politicile Națiunilor Unite
Chiar dacă nu există un mandat de a implica organizația diplomatică globală de top în cea mai controversată dezbatere socială din lume, un cadru format din delegații și birocrați din întreaga lume lucrează intens pentru a face exact aceasta.
Întregul aparat al Națiunilor Unite a fost mobilizat de către țările nordice, de birocrația ONU și, intermitent, de Uniunea Europeană și Departamentul de Stat al SUA, pentru a distruge, pas cu pas, ceea ce dreptul internațional spune despre familie.
În anii 1980, aceștia au eliminat cuvântul „natural” din orice mențiune privind familia în politicile ONU și au acceptat referirea la familie ca fiind doar „celula de bază” a societății.
În anii 1990, au început să adauge în documentele Națiunilor Unite referințe la „diferite forme de familii”, expresie care nu mai este folosită acum, deoarece a devenit prea controversată în urma introducerii „căsătoriilor” și uniunilor homosexuale.
Astăzi, după ce au eșuat în încercarea de a redefini în mod explicit familia, activiștii încearcă să blocheze orice referire la aceasta în toate rezoluțiile Națiunilor Unite. Dacă nu reușesc, „planul B” este să preseze pentru folosirea pluralului „familii”, deoarece acesta este perceput ca fiind mai puțin categoric decât substantivul în forma de singular – „familie”.
Aceste încăierări politice au testat voința statelor pentru o eventuală adoptare a unei definiții „deschise” a familiei în Dreptul Internațional. Până în prezent, „revoluționarii” au întâlnit o rezistență rigidă. Recent, Consiliul pentru Drepturile Omului de la Geneva a adoptat cu majoritate confortabilă o rezoluție care reafirmă definiția familiei existentă în dreptul internațional.
Amenințarea din cadrul sistemului Națiunilor Unite
Pe scurt, redefinirea căsătoriei pe întregul mapamond nu este posibilă în prezent și nu va fi, probabil, niciodată. Dar lobby-ul homosexual de la sediul O.N.U. încearcă să obțină recunoașterea internațională a relațiilor homosexuale, ca fiind capabile să constituie „familii”.
Scopul introducerii ambiguității în rezoluțiile O.N.U. referitoare la familie este acela de a asigura o „acoperire” pentru extinderea protecției acordate familiei și la „familiile” formate prin relații unisex, chiar și în absența unui mandat internațional expres în acest sens.
Chiar dacă politicile O.N.U. nu sunt obligatorii pentru state, ele sunt obligatorii pentru sistemul acestei instituții cu un buget de aproximativ 50 de miliarde de dolari anual pentru diferite forme de ajutor și de alte 160 de miliarde de dolari oferite în asistența pentru dezvoltare la nivel mondial. O mare parte din acești bani sunt cheltuiți pe programe și politici care au un impact direct și indirect asupra dreptului familiei, a normelor sociale și asupra familiei în sens mai larg.
Suntem într-un moment critic al dezbaterii.
Multe țări tradiționaliste ar prefera ca politica Națiunilor Unite să nu se refere deloc la familie, în cazul în care există orice suspiciune că aceste politici ar putea fi interpretate ca un mandat pentru a promova „familiile” formate prin uniuni între persoane de același sex. În același timp, alte țări sunt destul de permisive în a fi reduse la tăcere de către țările mai puternice, atât timp cât se iluzionează că acestea nu le vor cere în mod direct promovarea acceptării sociale a homosexualității.
Family Articles – Articolele Familiei
The Family Articles este o platformă – www.civilsocietyfortheFamily.org – pentru societatea civilă, lansată în luna aprilie a acestui an, pentru a contesta continua constrângere și depășire de atribuții din cadrul sistemului O.N.U cu privire la promovarea agendei homosexualiste. Membrii acestei platforme au fost prezenți la O.N.U în luna mai, la ea aderând până azi 180 de organizații.
Membrii Family Articles au documentat multe dintre cazurile grave în care birocrația Națiunilor Unite încearcă reinterpretarea a ceea ce dreptul internațional spune despre familie.
Puțini îndrăznesc să spună aceste lucruri.
Dacă „marriage equality” („egalitatea căsătoriei”, sintagmă folosită de lobby-ul homosexualist pentru promovarea agendei sale, n. tr.) este ultima frontieră a acceptării sociale pentru homosexualitate, iar redefinirea căsătoriei pe întregul glob, prin dreptul internațional, este un „ne-sfânt Graal” al tuturor soiurilor de lobby homosexual, atunci acest obiectiv este la fel de ambiguu ca și căutarea adevăratului Graal, dacă nu cumva mai mult.
Dar sistemul O.N.U poate atinge același rezultat prin promovarea noțiunii de „familie homosexuală” întemeiată altfel decât pe căsătorie. Family Articles are, deci, menirea de a ajuta diplomații și oamenii politici să riposteze la acest atac.
Sursa:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu