vineri, 31 iulie 2015

Când copiii sunt forţa care face lucrarea lui Dumnezeu

  Azi împreună cu Emi, cumnatul meu de 12 ani, am răzbit în ceea ce priveşte pregătirea lemnelor cu care vom încălzi Casa de rugăciune la iarnă.  
  A fost muncă dar a fost şi distracţie, multă distracţie. Şi dincolo de toate acestea este satisfacţia că iarna nu o să ne prindă nepregătiţi. 
  Emi, din dorinţa de-a termina cât se poate de repede treaba, a încărcat roaba cu vârf. Da, copiii, sunt foarte eficienţi. Când nu ai în preajmă bărbaţi lucrarea lui Dumnezeu se face şi cu ajutorul copiilor. Emi mi-a fost alături şi în unele Biserici din ţară unde am prezentat lucrarea lui Dumnezeu din Voluntari. Împreună cu el am descoperit că Peugeotul 107 este un hotel extraordinar. Copiii sunt valorile în care trebuie să investim. 
  Mă rog lui Dumnezeu ca lemnele pe care le-am cumpărat să fie ultimele pe care le cumpărăm pentru actuala Casă de rugăciune. Fie ca atunci când s-or termina noua Casă de rugăciune să fie gata pentru slava lui Dumnezeu, pentru slava şi gloria Domnului domnilor şi a Împăratului împăraţilor, Hristos, Mântuitorul meu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu