vineri, 30 martie 2018

Ascensiunea unei femei care a nenorocit Europa, Merkel, model pentru Iohannis şi pentru mulți troieni plantați în multe poziții cheie unde de sub haina creştinismului, a doctrinei conservatoare, sunt mascate hiene care se luptă să distrugă tot ce e biblic şi normal, din interior cu un aer "duhovnicesc", în perfectă coordonare cu şacalii din exterior




"Atunci, mein Mädchen (Fetita mea), cum ii placea lui Kohl sa o prezinte la inceput, l-a sunat pe Karl Feldmeyer, redactor sef la Frankfurter Allgemeine Zeitung, si i-a spus: “Vreau sa fac un comentariu in ziarul dumneavostra”. “Stiti ce vreti sa spuneti?” a intrebat-o acesta. “Mein Mädchen” i-a raspuns scurt: “Va voi trimite un fax”. Pe bucata de hartie primita de Feldmeyer scria: “Partidul trebuie sa invete sa mearga singur si sa se prezinte in viitoarele batalii electorale fara oameni batrani.” – aluzia clara la Kohl, care, in gluma, se prezenta asa in fata membrilor partidului. Cateva luni mai tarziu, ii lua locul lui Helmut Kohl, devenind seful CDU! A fost momentul in care, fara sa stie, dreapta germana a pus Calul Troian in fruntea cetatii.  A fost momentul in care Helmut Kohl, marele Helmut Kohl, i-a marturist unui bun prieten: “Mi-am bagat asasinul in casa. Mi-am pus vipera pe brat.” (Asa se explica de ce Helmut Kohl a cerut familiei ca Angela Merkel sa nu fie prezenta la inmormantarea sa, dar cea care l-a dat afara din politica,  i-a batut, simbolic, si sicriul in cuie, atunci cand a insistat sa tina discursul de adio la inmormantare lui."
(Mihai Gorghiu, sursa: facebook)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu