vineri, 10 mai 2019

S-a înălțat la Cer un fost înregimentat în U.S. Marines dar şi în Armata Domnului!



David Moses Miok (8 aprilie, 1977 - 5 mai, 2019)

L-am întâlnit pe David Miok în Surprise, Arizona pe 10 decembrie, 2006, cu ocazia deschiderii Bisericii "Philadelphia". M-a surpins plăcut încă de la început, mi-a zâmbit şi m-a salutat, era împreună  cu soția lui Daniela, proaspăt veniți din zona Detroit, Michigan. De fapt ceva timp mai devreme fratele Octavian Curpaş mi-a vorbit despre David care tocmai se mutase în oraşul Surprise. Mi-a făcut o bună impresie şi după câteva scurte întâlniri, la timpul de rugăciune, l-am rugat să pregătească un cuvânt în limba engleză pentru tineret, la slujba de duminică seara. David, însă, a încercat să se scuze: că nu ar fi locul lui la amvon, sau ce părere o să-şi facă unii dintre cunoscuți dar în final a acceptat, ceea ce m-a bucurat!

M-a captivat modul în care a expus mesajul în acea după amiază şi fiind la un început de drum cu biserica proaspăt deschisă l-am solicitat să predice şi cu alte ocazii, alternativ cu alți slujitori pentru tineretul romano-american din biserica locală.

Tot în acel timp s-a arătat interesat pentru a se implica cu tinerii la studiul biblic si am acceptat bucuros văzând potențialul pe care-l avea. Tinerii din biserică, inclusiv copiii noştri, David, Noemi, Marta şi Flavia, l-au îndrăgit de la prima întâlnire.

Timpul se scurgea repede şi se vedeau rezultate bune. Ne întâlneam la rugăciune în cursul săptămânii, unde Duhul Sfânt se manifasta prin el ca la Rusalii. Predica cu patos la slujbele în care a fost implicat şi petrecea timp cu tinerii bisericii în sfătuire şi îndemnare pe calea Domnului.

David lucra atunci ca electrician şi am avut ocazia să-l solicit ca să-mi efectueze o lucrare la instalația electrică în casa în care locuiam. Şi-a îndeplinit bine slujba şi l-am rugat să mă însoțească, ca electrician, la un proiect mai mare pe care l-am avut în anul următor. Îi plăcea să povestească despre sine şi viața din perioada cât a fost în U. S. Marines, în Japonia.

Apoi şi-a schimbat locul de muncă şi a lucrat ca technician la Discount Tire Inc. în Phoenix AZ.  Am mers la David, care tocmai îmi recomandase un "good deal" marca de cauciucuri Michelin. Mi-au plăcut datorită calității dar îmi aminteau mereu de David,  deoarece era ceva deosebit ca să fi cu el în părtăşie.

Imaginea pe care mi-a lăsat-o acest bărbat este una de neuitat. M-a şocat vestea ca a plecat dintre noi, în mod fulgerător, duminica, 5 mai, 2019, David a făcut stop cardiac iar în jur de ora 14:00 (2:00 pm) în timp ce se afla în salvare, în drum spre spital, a părăsit această lume, la vârsta de 42 de ani. 

Aş fi dorit să fiu alături de familie, de cei dragi, sora Mioara (mama), sora Daniela (soția), şi cele trei fiice, Aleena, Natalia şi Sofia, dar nu a fost posibil.

Faptele lui David îl urmează acum. Ceea ce s-a scris în dreptul lui este înaintea Domnului Isus pentru ziua răsplătirii.

Doresc ca îndurarea Domnului să fie peste cei îndurerați şi El să îi treacă biruitori prin valea umbrei morții.

Sunt alături de voi cu rugăciune şi îmi pare rău pentru plecarea mult prea devreme a fratelui nostru David Miok.  Dumnezeu ştie de ce e aşa.
Domnul să vă mângâie şi să vă poarte în carul Său de biruință!

Cu simpatie şi sincere condoleanțe,
Fr. Ion Borcea, pastor Philadelphia Romanian Church of God

P.S.: Una dintre mărturiile lui David Miok la biserica Philadelphia poate fi vizionată aici:




Vă recomand, de asemenea, să cititi şi următorul articol:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu