miercuri, 13 septembrie 2017

Amintiri dureroase, otrăvire şi lacrimi fiindcă în Casa Domnului au pătruns lupii

Sursa foto

Azi mi-am amintit că fix acum un an de zile fratele Marcu Comariţa, în prezent preşedintele Comunităţii Penticostale Bucureşti, a trecut prin momente critice. Când am primit telefonul şi am aflat că este în spital fiind suspect de otrăvire m-am cutremurat, mi-au dat lacrimile. Nu am crezut că nelegiuiţii pot acţiona chiar atât de teribil. După  ce i-a dat o cafea cu prafuri în ea care l-a adus într-o stare de inconştienţă, după câteva ore  în care nu se ştie ce i-a/i-au  făcut,  l-a dus şi l-a lăsat mai mult mort decât viu în maşina personală cu o sticlă de acool pe banchetă ca  să pară că a băut până a intrat în comă alcoolică.
Am bănuit de atunci că a fost mâna lui Florin Ianovici la mijloc. Bănuiala mi s-a confirmat după câteva luni când chiar cel care a pus prafurile în cafeaua deja pregătită, Beni Cioară, a recunoscut în faţa conducerii Cultului Penticostal că Florin Ianovici prin intermediul şoferului i-a trimis prafurile pe care i le-a pus în cafea.
Dumnezeu l-a păzit pe fratele Marcu Comariţa. Privind în urmă şi căutând să fiu precaut învăţând din  evenimentele  trecutului mă întreb ce trebuie să fac, facem, ca să fie daţi pe faţă toţi lupii răpitori care sunt gata să facă şi fac orice numai ca să mănânce turma?
Nu sunt nebun! Dacă pe Domnul Isus l-au omorât să nu credeţi că ei, fiii Diavolului, cu ucenicii Domnului azi se vor purta cu mănuşi!
Doamne ştiu şi îţi mulţumesc că ne dai ajutorul Tău să biruim până la capăt!

P. S. La scurt timp după ce Beni Cioară a dat în scris cele de mai sus, Florin Ianovici a jucat acel rol de victimă şi, ştiind că are o garnitură de probe împotriva lui, a părăsit Biserica lui Dumnezeu iar fraţii, văzând ce caracter are, i-au retras ordinarea.
Tot la scurt timp după aceste evenimente, şoferul care i-a dat prafurile lui Beni Cioară din partea lui Florin Ianovici a părăsit ţara.
Mă gândesc foarte serios cum pot să stea lângă un astfel de om, să se unească cu el şi să spună că împreună fac lucrarea lui Dumnezeu Alin Jivan, Marian Mocanu etc.? Oameni buni, mai credeţi în Dumnezeu? Nu în închipuirile voastre pe care le numiţi dumnezeu, nu! Mai credeţi în Dumnezeu care s-a descoperit în Biblie? În Dumnezeu înaintea căruia Pavel a căzut şi a orbit? În Dumnezeu înaintea căruia Ioan a căzut ca mort?



Este vremea cercetării şi a pocăinţei căci Dumnezeu nu este om ca să poată fi înşelat!



Sursa comunicat


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu