marți, 8 noiembrie 2022

Doresc să-Ți fiu Isuse

 

                                                                    Sursa



Doresc să-Ți fiu Isuse
ostaș adevărat
cu toată armătura
cerească îmbrăcat.

Mijlocul cu-Adevărul
doresc să-l am încins
de nici o rătăcire
să nu mai pot fi-nvins.

Cu platoșa Dreptății
s-am pieptul apărat
să nu-mi pătrundă-n suflet
nimica necurat.

Cu rîvna Vestei Bune
picioarele să-ncalț,
s-alerg în slujba sfîntă
un steag mai sfînt să-nalț.

Iar peste toate scutul
credinței să-l încing,
săgețile-arzătoare
a răului să sting.

Sub coiful Mîntuirii
să-mi fie capul meu,
ca mintea sănătoasă
s-o pot avea mereu.

Ca sabia cea tare
a Duhului Preasfînt
în gura mea să fie
al Domnului Cuvînt.

- Așa fiind, Isuse
ne-nvins de-orice vrăjmaș,
Ți-aș fi cu vrednicie
adevărat ostaș.

Sursa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu