Cred ca ați aflat cu toții de noul proiect științifico-fantastic, nesemnat, neasumat, al obligativității vaccinării. Declarațiile domnului ministru au fost contradictorii și neadevărate cu privire la prevederile proiectului de lege, lucru care arată că nici dânsul nu a citit proiectul înainte să vorbească. De ce l-ar citi? Oamenii nu contează.
Am studiat astăzi timp de 5 ore proiectul și ca și o concluzie aș spune că statul aliniază deopotrivă Adulții și copii și le anulează orice drept uman existent.
Pentru că multe persoane nu au cunoștințe juridice, iată un rezumat al proiectul de lege privind obligativitatea vaccinării, pe înțelesul tuturor.
Cap I – Dispoziții generale.
Autorii proiectului spun că prin această lege, se garantează și promovează interesul copilului de primi toate măsurile profilactice (vaccinuri) în vederea obținerii beneficiilor MAXIME privind starea de sănătate.
Cu toții știm ca aceste beneficii ale vaccinurilor, nu numai că nu există, ci chiar dacă ar exista nu pot fi dovedite în niciun fel. Nimeni nu poate demonstra că lui Ion Mihai Condurache (p.fictiv) din comuna Adonate, i se vor crea anticorpi după administrarea vaccinului ROR.
Așa cum spun nenumăratele studii științifice, apariția de anticorpi nu este garantată de vaccin ci de modul în care organismul pacientului reacționează. Deci, nu putem vorbi despre asigurarea de beneficii maxime.
În vaccinare, ca de altfel în toată medicina, nimeni nu poate garanta siguranța unui act medical, chiar cel mai simplu. Nimeni nu poate da garanții, pentru că orice act medical implică riscuri. Cum există “maxime” beneficii, așa pot exista și “maxime” riscuri (în proporție egala sau înclinată 100% spre riscuri).
Principalele obiective ale acestui proiect sunt:
– atingerea unei rate a vaccinării de 95% (pentru copii) cu vaccinurile din schema națională și de 50% cu vaccinuri opționale pentru persoanele ce sunt vizate ca și grupuri de risc (medici, asistente, avocați, profesori, educatoare, instructori, bătrâni etc).
– asigurarea accesului la servicii de calitate (???) și inovative (???) pentru întreaga populație
Vaccinuri de calitate? Ați auzit așa ceva? Mai departe în proiect (voi detalia într-un viitor articol) se consemnează că sancțiunea în caz de păstrare necorespunzătoare a vaccinurilor, se va sancționa cu….AVERTISMENT (ART 71, Alin 3, pct 1, cu referire la ART 50, lit D)
Deci, pînă aici cu intenția autorităților de a vă oferi vaccinuri de calitate.
Mai departe veți afla că aleșii fac și excepție de la legea achizițiilor publice și vor să cumpere vaccinurile fără licitații, direct de la producătorii sau distribuitorii de vaccinuri. În mod normal, orice achiziție publică se face NUMAI după ce statul organizează o licitație, unde va alege oferta cea mai convenabilă. (Cel puțin teoretic, evitându-se favorizarea unei firme sau alteia). În acest proiect aleșii își crează o portiță pentru a scapa de această licitație. (ART 34 – va fi detaliat mai târziu)
Mai departe, avem cuvântul INOVATIV. Nu este un cuvânt pus la întâmplare acolo.
Ceea ce nu știți, ceea ce aleșii poate vor sĂ nu aflați este diferența dintre medicamentele generice și inovative.
Medicamentele generice
au costuri cu pana la 90% mai mici decat medicamentele inovative
Medicamentele inovative
sunt acele medicamente care introduc în aria terapeutica o substanță activă nouă: un compus cu o structură nouă și un mecanism nou de acțiune.
Medicamentelele generice și medicamentele inovative au același efect terapeutic.
Atât medicamentul inovativ, cât și cel generic, au aceeași substanță activă și în aceeași doză, ceea ce le permite celor două categorii de medicamente să fie echivalente din punct de vedere terapeutic. Deși au un preș mai mic, medicamentele generice au același efect asupra organismului ca medicamentul inovativ.
“Ești tentat să te intrebi: dacă este cu 30% mai ieftin, este oare mai putin eficient cu 30%? Nu! Medicamentele generice se încadrează din punct de vedere al eficacității în intervalul reglementat.”, explica Prof. Dr. Dumitru Lupuleasa, Președintele Colegiului Farmaciștilor în cadrul unui interviu.
Așadar, pe piața din România vor ajunge vaccinuri inovative, adică scumpe și atât. Va închipuiți efortul bugetar și buzunarele doldora ale companiilor farmaceutice?
Tot în cadrul acestui prim capitol, se vorbește pentru prima dată despre obligativitate și se spune că vaccinarea copiilor cu vaccinurile prevăzute în Calendarul Național de Vaccinare (pe viitor îl voi prescurta cu inițialele CNV, deoarece ne vom lovi des de acest termen), precum și cu alte vaccinuri pe care tot aleșii ni le vor impune prin diferite situații “epidemiologice” va fi obligatorie.
În aceste situații epidemiologice se va vaccina precum animalele cu mijloace fixe și mobile.
Ați văzut-o pe tanti cu rochia și geanta frigorifică roz, care ținea lângă sandwich și apa dânsei vaccinurile? Exact așa va fi. În parc, la WC, pe plajă, în pădure, va veni cineva cu seringa să vă fugărească copiii și pe voi. Ce dacă vor ține vaccinurile în căldură la 40 de grade. Se vor alege doar cu un avertisment, în timp ce părintelui îi moare copilul.
O altă minciună grasă, pe care o găsiți la ART 7, este ca statul român asigură vaccinuri eficace și sigure.
Nu există vaccinuri sigure, pentru că implică riscuri, iar cuvântul risc și cuvântul sigur sunt antonime.
Despre eficacitate, am vorbit mai sus.
Urmează partea mea preferată din acest capitol. Întrebare:
Cine credeți ca stabilește reactiile adverse postvaccinare?
Prospectul, medicul..? Cine?
La oricine v-ați gândit este greșit.
Conform articolului 8, aliniat 2 din minunatul proiect, reacțiile postvaccinare sunt stabilite …. prin…. Hotărâre a Guvernului României.
La asta nu v-ați așteptat nu?
Deci, guvernul va decide ce anume poate să manifeste copilul dvs., pentru a fi considerată reacție postvaccinare.
Recent, Aprilie 2017 a fost actualizat prospectul ROR și s-a adăugat încă o reacție adversa edem hemoragic acut. (https://www.fda.gov/downloads/BiologicsBloodVaccines/Vaccines/ApprovedProducts/UCM558984.pdf)
Ce înțelegem de aici? Că vaccinurile sunt încă experimentale și întodeauna pot apărea reacții adverse noi, care pot completa prospectul.
În România, o dată cu apariția acestui proiect de lege, se exclude total șansa de a se mai recunoaște orice altă reacție adversă în afara celor pe care guvernul vi le dictează . ATENȚIE, Guvernul, nu prospectul!!!
Mai departe, copilul suferă o reacție adversă gravă. Ce este de făcut, conform proiectului vaccinării?
ART 8, Alin 3 ne spune că aceasta reacție adversă și legătura ei cu vaccinul administrat se va face de către Grupul Tehnic de Coordonare a Activităților de Vaccinare.
Adică, în loc să îți duci copilul la spital, cauți rapid Grupul acesta tehnic, ca să îți confirme ca este reacție adversă. Chiar dacă este trecută pe prospect, chiar dacă copilul tău intră în convulsii sau în comă, dacă NU îl duci la acest grup tehnic, nu este reacție postvaccinare.
Simțindu-mă pe deplin în siguranță, știind că acest grup tehnic va veghea deasupra mea, mergem mai departe:
Ce se întâmplă când copilul rămâne paralizat de la vaccin și se constată că această reacție este imputabilă producătorului vaccinului?
Ce credeți că va face statul român?
Credeți că va da producatorul în judecată și va lupta cu toate resursele pentru despăgubirea suferinței copilului dumneavoastră?
Mă rog…poate un pic mai puțin? Mai puțin?
Greșit. Conform ART 8, Alin 4, vi se va da o sumă mică ca și valoare compensatorie (ce frumos sună, negot cu viața copilului), apoi statul va solicita recuperarea acestei sume mici de la producător.
Cu alte cuvinte, producatorul poate pune în vaccin și clor pur. NU va Răspunde niciodată.
Apoi, mai găsim un articol (9) special dedicat publicității vaccinurilor. În acest articol statul da mâna liberă societăților comerciale producătoare de vaccinuri să deruleze campanii de publicitate singure sau în parteneriat cu Ministerul Sănătății.
Sursa: