vineri, 10 aprilie 2015

Surorile Popan - Jos în Via Dolorosa


Dana Oprea - Jos în Via Dolorosa


Relu Moldovan - Verificarea religiei personale


II. Relu Moldovan și Vasile Tamaș - Isus, Mielul lui Dumnezeu


I. Relu Moldovan și Vasile Tamaș - Isus, Mielul lui Dumnezeu


Hristos, MIELUL de jertfă

members.boardhost.com
1. Pentru că dragostea lui Dumnezeu este ca El, infinită.
2. Pentru că dreptatea lui Dumnezeu cerea  satisfacție.
3. Pentru că Hristos este Mielul lui Dumnezeu fără cusur și  numai El putea ca să  se jertfească odată pentru totdeauna, o singură dată pentru toate păcatele celor care cred în jertfa Lui.
4. Pentru că omul, ființa creată de Dumnezeu după chipul Său, era condamnat la pierzare veșnică.
5. Pentru că omul numai prin credința în JERTFA DOMNULUI ISUS ESTE CURĂȚAT DE ORICE PĂCAT.
6. Pentru că omul nu se putea salva singur din ghiarele morții.
7. Pentru că omul nu putea ca să fie mântuit prin Legea dată prin Moise.
8. Pentru ca Duhul Sfânt să poată fi turnat peste copiii lui Dumnezeu căci de botezul Duhului Sfânt au parte numai cei care se curățesc în SÂNGELE MIELULUI lui Dumnezeu.
9. Pentru ca să-i ofere omului modelul omului MARE. MARE este cel care se jertfește pentru omenire, pentru aproapele său, cel care iubește prin sacrificiu, prin sudoare.... prin sânge.
10. Pentru că omul este valoros, atât de valoros încât valoarea lui, prețul plătit pentru el, este SÂNGELE FIULUI LUI DUMNEZEU!
11. Pentru ca omul să poată ca să se împace cu Dumnezeu și să devină copilul lui Dumnezeu.  

miercuri, 8 aprilie 2015

Drumul suferinţelor


Tu ce împarți, țigări?

   
www.politiarutiera.ro
  Acum câteva minute, la ora 6:44, veneam de la servici. Chiar la intrarea pe strada unde locuiesc erau doi tineri. Aveau un pachet cu țigări pe care-l împărțeau. O persoană avea în mână cam 7-8 iar cealaltă avea pachetul. 
   Azi este miercuri. Cel mai probabil într-o zi de miercuri o femeie a dat pentru Domnul un mir foarte scump, l-a ”împărțit” cu Domnul, ea i l-a dat aici ca El să îi dea ceea ce numai El poate! 
   Noi ce împărțim cu cei din jurul nostru? Nu doar cu familia, nu doar cu cei dragi nouă, nu doar cu unii din Biserică, cu cei din jurul nostru care sunt nepocăiți, oameni cu apăsări, oameni cu întrebări, oameni care se uită insistent la noi, oameni care ne citesc mai ceva ca pe o carte, cu oameni care așteată ca să fie ridicați ce împărțim? Să nu spuneți că nu împărțiți nimic cu nimeni căci nu se poate așa ceva. Toți împărțim! Toți dăm! Toți oferim! Nu există nici o persoană care să nu împartă cu cei din jurul ei. Dacă nu dai bunuri materiale, dacă nu ridici, dacă ești indiferent, dacă ești nepăsător, dacă stai retras, dacă te vezi superior, dacă ești îngâmfat, arogant, rece, aspru, tu asta dai, toate acestea le împarți cu cei din jurul tău, le oferi, îți rămân și ție și le dai mai departe. Prin gesturi, privire, limbajul trupului, fapte, ceea ce ai, ceea ce am, ceea ce este în inima ta, în inima mea, împart și împarți cu cei din jurul tău! Când ai dat o masă din toată inima unor oameni care au avut nevoie de ea? Când ai făcut ultima faptă demnă de numele pe care-l porți de copil al lui Dumnezeu?
  Fie ca tot ceea ce este rău, firesc, hidos ... țigările să dispară din inima noastră. Niciodată să nu avem țigări la noi, în inimă. Fie să împărțim numai sfințire, numai neprihănire, numai credință. 
  Inima noastră să fie plină de dragostea turnată de Duhul Sfânt căci numai ceea ce avem în inimă aceea împărțim, numai cu inima plină de Duhul Domnului împărțim faptele credinței! 
  
  Doamne, umple-ne cu Duhul Sfânt!

marți, 7 aprilie 2015

Raul și Raluca Ursan - Pe un deal pe o cruce


David Duma - Jos in via Dolorosa


Horia Pantea - Mai sus de oameni


O Biserică fără bătrâni este ca o văduvă!

   
www.prostemcell.ro
  Am văzut multe Biserici. Cu siguranță că nu atât de multe ca și alții dar suficient de multe ca să pot să spun că o Biserică de unde lipsesc bătrânii, sau unde bătrânii nu sunt lăsați ca să spună nimic, este ca o femeie căreia i-a murit bărbatul. 
 În mediul penticostal românesc bătrânii, generațiile de credincioși care au prins nu doar regimul comunist ci chiar și pe cel a lui Antonescu și al lui Carol al II-lea, și mai sunt printre noi sunt viață pentru o Biserică, pentru cei care țin seama de ei. Bătrânii dacă au îmbătrânit frumos sunt cei care oferă stabilitate, echilibru, fundament, Bisericii. Pentru Casa Domnului sunt ca un izvor cu cea mai bună apă, sunt ca o fântână nesecată la care găsești mereu plăcere ca să te duci și de-a cărei apă nu te mai saturi.
   Bătrânii sunt cei care ne coboară cu picioarele pe pământ sau ne ridică din abisurile necredinței. Ramoliți, cum îi consideră unii, demodați, cum îi văd alții, fără educație cum îi vede majoritatea, bătrânii dau dovadă că au mai multă energie pentru cele sfinte ca majoritatea tinerilor ”plini” de viață,  sunt mai la modă decât mulți, dar racordați la moda Împărăției lui Dumnezeu iar educația lor deși nu una confirmată de hărtii este, este una a duhovnicescului, una a bunului simț, una a deplinei politeți, rar mai găsești tineri care să fie atât de educați ca și bătrânii duhovnicești ai Casei Domnului! 

   Doamne ... mai ține bătrânii printre noi căci fără ei de multe ori suntem ca și fără busolă, fără ei ne rătăcim, fără ei ne înălțăm pe aripile mândriei și a lumii sau ne afundăm în mocirla necredinței, fără bătrâni suntem ca niște oameni cu cele mai mari handicapuri, fără bătrâni suntem ca o văduvă ... nu ne văduvi de bătrâni ... Doamne!

luni, 6 aprilie 2015

Homosexualii, OCCIDENTUL și încercarea nebună de-a se ridica peste Dumnezeu. Teoria genului: intenții ”generoase”, efecte secundare dezastruoase

www.oradesibiu.ro
Teoria genului este un curent de gândire ce explică faptul că sexul „sociologic” al fiecărui individ este rezultatul unei alegeri personale și al influențelor culturale, mai degrabă decât ține de biologie.
Ea nu are niciun fundament științific, fiind pură ideologie și speculație, vehiculată mai ales de cercurile neo-marxiste, de feminismul radical și de activiștii „minorităților sexuale” (LGBT).
În anii 1970, aceste distincții între sexul biologic și cel „social”, considerate până atunci de natură pur patologică, au fost recuperate de sociologia critică feministă, pentru a contesta stereotipurile și rolurile atribuite femeilor de societatea „patriarhală”. Era în plină revoluție sexuală și se vorbea despre căderea „sexismului”, care legitima inegalitățile între femei și bărbați, bazându-se pe diferențele biologice. Cuvântul „gen” se refera la ceea ce este construit – și, deci, poate fi de-construit și re-construit – din punct de vedere social în identitatea sexuală.
Aceasta este o teorie revoluționară, care are scopul de a re-modela lumea prin negarea diferenței sexuale și descalificarea heterosexualității, considerată ca fiind doar un model sexual printre multe altele posibile.
Susținătorii „genului” sunt apăratorii unei societăți nediferențiate din punct de vedere sexual. Ei propun astfel trecerea de la o societate care apară o egalitate justă (egalitatea în drepturi și egalitatea de șanse între bărbat și femeie sunt principii democratice fundamentale) la o societate a uniformității, a nediferențierii și, prin urmare, a confuziei.
Presupunerea ca diferența înseamnă, în mod necesar, inegalitate duce, din partea acestor activiști ai genului, la un război pentru ștergerea diferențelor dintre bărbați și femei. Programele și manualele care avocațiază „genul” – și care și-au făcut intrarea agresivă în educație, de la grădiniță la universitate – sunt astfel animate de ideea că bărbații și femeile ar trebui să fie interschimbabili. Acest lucru duce, printre altele, la obscurizarea complementarității dintre ei, în special în materie de familie și procreare. Pe scurt, teorie contribuie la fabricarea „homoparentalității”, adica a ideii nu neapărat de părințihomosexuali, ci de părinți identici: a avea doi tați, două mame sau un tată și o mamă este același lucru.
Teoria genului a fost larg îmbrățișată de lobby-ul homosexual, întrucât îi servește perfect interesele: dacă heterosexualitatea nu mai este normă, iar diferența și complementaritatea bărbat-femeie este o „fabricație culturală” și un „instrument de opresiune”, rezultă în mod necesar că restricționarea căsătoriei la cuplul tradițional bărbat-femeie trebuie eliminată. „Căsătoria pentru toți” legiferată în Franța anul trecut, este un exemplu perfect de aplicare, cu ajutorul puterii politice a neo-marxiștilor (și în general a Stângii politice), a acestui raționament.
Inutil de precizat că „teoria genului” vine în contradicție cu învățăturile TUTUROR religiilor mari ale lumii – și, pe cale de consecință, cu însăși firea și natura umană, împotriva căreia se revoltă.

duminică, 5 aprilie 2015

De ce am ales sa nu mai port colanti

    “De ce am ales sa NU mai port colanti”. Postarea de 80.000 de share-uri a unei bloggerite din SUA

Intr-o postare pe blog, numita “De ce am ales sa nu mai port colanti”, Veronica Partridge a explicat ca nu vrea sa atraga privirile “pline de dorinta” ale altor barbati in afara de sotul sau.
Tanara a povestit ca si-a dat seama, dintr-o discutie cu sotul ei, ca barbatilor le este foarte greu sa nu se uite dupa o femeie imbracata in colanti.
“Daca este dificil pentru sotul meu, care ma iubeste si ma respecta, sa nu priveasca, atunci oare cat de greu ii este unui alt barbat care poate nu are acelasi control asupra sa?”, se intreaba retoric Veronica.

sâmbătă, 4 aprilie 2015

Trei cuvinte cu GREUTATE

www.copilul.ro
   ”Ascultaţi de mai marii voştri şi fiţi-le supuşi, căci ei priveghează asupra sufletelor voastre, ca unii care au să dea socoteală de ele; pentru ca să poată face lucrul acesta cu bucurie, nu suspinând, căci aşa ceva nu v-ar fi de niciun folos.” - Evrei 13:17. 



  Biblia oferă soluții pentru ca familia, Biserica, societatea să funcționeze bine. În versetul de mai sus sunt trei cuvinte cu o greutate mare de care trebuie să ținem cont ca în familie, în Biserică, în societate să fie sfințire și pace. 

I. Supunere 

  Primul cuvânt din versetul menționat pe care vreau ca să-l subliniez este ”supuși”. Cuvântul lui Dumnezeu, în versetul de mai sus cu referire la slujitorii Bisericii, cere supunere, ascultare. Nu știu dacă voi aminti situațiile, pe toate, unde Dumnezeu în Biblie cere spunere dar voi încerca:

1. În raport cu Dumnezeu. 
Toți oamenii trebiue să se supună lui Dumnezeu, lui Hristos, Duhului Sfânt. Faptul că cineva nu se supune lui Dumnezeu demonstrează că el este  sunt supus altcuiva. Nu se poate ca cineva să nu fie supus, să rămână fără un stăpân. 
a. Supunere față de Dumnezeu Tatăl - ”Supuneţi-vă, dar, lui Dumnezeu. Împotriviţi-vă diavolului, şi el va fugi de la voi.” - Iacov 4:7. 
b. Supunere față de Dumnezeu Fiul - ”Dumnezeu, în adevăr, „a pus totul sub picioarele Lui”. Dar când zice că totul I-a fost supus, se înţelege că afară de Cel ce I-a supus totul.” - 1 Corinteni 15:27. 
c. Supunere față de Dumnezeu Duhul Sfânt  ”Când va veni Mângâietorul, Duhul adevărului, are să vă călăuzească în tot adevărul; căci El nu va vorbi de la El, ci va vorbi tot ce va fi auzit şi vă va descoperi lucrurile viitoare.” - Ioan 16:13. 
  Cine nu ascultă de Dumnezeu automat este din lume, cine nu se supune călăuzirii Duhului Sfânt care a venit ca să dovedească lumea vinovată se închină Diavolului. Există doar două variante de supunere :  Ştim că suntem din Dumnezeu şi că toată lumea zace în cel rău.” - 1 Ioan 5:19. 

2. În raport cu statul, cu instituțiile statului. 
Creștinii au datoria de-a se supune tuturor legilor statului dacă aceste legi nu sunt împotriva lui Dumnezeu și a Cuvântului Său!
a. În calitate de cetățeni trebuie să ne supunem stăpânirilor - Romani 13:1. 
b. În calitate de angajați trebuie să ne supunem angajatorilor - 1 Petru 2:18. 
c. În relație cu oamenii și cu orice insituție - Matei 7:12.

3. În cadrul Bisericii.

a. Supunere față de slujitori:
Ascultaţi de mai marii voştri şi fiţi-le supuşi, căci ei priveghează asupra sufletelor voastre, ca unii care au să dea socoteală de ele; pentru ca să poată face lucrul acesta cu bucurie, nu suspinând, căci aşa ceva nu v-ar fi de niciun folos. - Evrei 13:17.
Spune lucrurile acestea, sfătuieşte şi mustră cu deplină putere. Nimeni să nu te dispreţuiască. - Tit 2:15. 
Fiţi şi voi supuşi unor astfel de oameni şi fiecăruia care ajută la lucru şi se osteneşte. - 1 Cor. 16:16. 
b. Surorile să fie supuse fraților:
- 1 Corinteni 11:1-16. 
- 1 Corinteni 14:34. 
c. Supunere față de bătrâni:
- 1 Petru 5:5. 

4. În familie.
a. Soțiile să fie supuse soților: 
- Ca Domnului - Nevestelor, fiţi supuse bărbaţilor voştri ca Domnului; - Efeseni 5:22.
- Și celor necredincioși - Tot astfel, nevestelor, fiţi supuse şi voi bărbaţilor voştri; pentru ca, dacă unii nu ascultă Cuvântul, să fie câştigaţi fără cuvânt, prin purtarea nevestelor lor,  când vă vor vedea felul vostru de trai: curat şi în temere. - 1 Petru 3:1-2. 

b. Copiii să fie supuși părinților:

- Coloseni 3:20.
- Efeseni 6:1. 


Primul cuvânt pe care l-am subliniat este supunere. Dumnezeu ne cheamă la supunere față de El. Dacă ascultăm de Cuvânt implicit suntem supuși în toate compartimentele vieții unde ne spune Cuvântul!

II. Ierarhie. 

  Al doilea cuvânt este ierarhie. ”Mai marii voștri” din versetul cu care am început definesc ierarhia pe care Dumnezeu a lăsat-o în Biserică. 

  Ierarhie nu există numai în Biserică. Ierarhia este legată de existența lui Dumnezeu.  Pentru că există Dumnezeu și pentru că nimeni nu mai este ca El există ierarhie. Toți ceilalți, toate celelalte ființe, toată creația Lui,  trebuie să I se supună. 
  Dumnezeu care este deasupra tuturor, în vârful ierarhiei, a stabilit ca în Biserică, mă refer aici doar la Biserică din cauza spațiului, să fie o ierarhie care trebuie respectată pentru ca Biserica să fie Biserică și lucrurile să funcționeze pentru sfințire și zidire. 

În linia întâi: ”Mai marii”:  pastori, prezbiteri, diaconi, evangheliști - cei care se ostenesc, cei care duc greul, cei care răspund de hrănirea Bisericii, de lucrările de slujire din Biserică  etc. 
Apoi: Bărbații: care au datoria de-a se supune slujitorilor. 
Apoi: Femeile, surorile: potrivit Cuvântului au rolul de-a asculta de slujitori și de bărbați. 
Apoi: Tinerii: supunere față de slujitori, bărbați, bătrâni.  

  La fel ca într-un stat unde dacă regulile nu sunt respectate nu mai este armonie ci anarhie tot așa și în Biserică. Când Cuvântul Domnului este pus la spate și nu este ascultat începe dezastrul. 
  Ierarhia a fost lăsată de Dumnezeu în Biblie și ea trebuie aplicată. 
  Sunt și consecințe pentru cei care vor să strice rânduiala pusă de Dumnezeu.  Exemple sunt multe: Core, Datan, Abiram, sora lui Moise. Dar Dumnezeu să ne păzească ca să se ajungă la intervenția directă a Lui ca să fie respectată ierarhia. 

III. Degeaba.

  Al treilea cuvânt cu greutate este degeaba. Este un sinonim pentru ”nu v-ar fi de nici un folos”. Cum ar fi să postești de două ori pe săptămână, să dai zeciuială și din mărar și chimen, să reciți, să cânți, să vizitezi bolnavii, să predici etc. etc. și Dumnezeu să îți spună: „Mergi de la Mine căci nu te cunosc. Tot ce ai făcut a fost degeaba!”  Mirat să-L întrebi: ”De ce Doamne?” Iar El să se îndure și să-ți spună: ”Pentru că nu ai ascultat de Biblie, de Cuvânt, de Mine, pentru că nu ai respectat ierarhia din Scriptură, nerespectând-o pe Mine nu m-ai respectat!”
Nu ar fi un soc? Să te fi ostenit pentru Domnul dar pentru că ai fost nesupus, nesupusă, pentru că din cauza ta ”mai marii” au suspinat, au făcut lucrarea lui Dumnezeu cu durere, tot ceea ce tu ai făcut să fie considerat nimic, zero, degeaba?  
  Pentru Core, Datan și Abiram tot ceea ce au făcut a fost zero pentru faptul că nu au respectat ierarhia. Tot drumul, tot sacrificiul, toată slujirea nu le-a folosit la nimic, nu le-a fost de nici un folos pentru că ridicându-se împotriva ordinii stabilite de Dumnezeu ei s-au ridicat direct împotriva Lui! 
  
   Haideți ca să învățăm că nu putem să ne tragem de șireturi cu slujitorii lui Dumnezeu, haideți ca să înțelegem că și în familie soțiile sunt chemate să-și asculte soții la fel cum ascultă de Domnul, tinerii sunt chemați la supunere față de cei cu perii albi, iar toți împreună suntem chemați să-L iubim din toată inima pe Dumnezeu, să mergem la împlinire, să nu ne mai ascundem după deget căci noi pierdem. 

   Împlinirea Cuvântului dovedește că suntem copiii lui Dumnezeu. Reversul este la fel de valabil, cine nu împlinește Cuvântul demonstrează prin fapte că nu este din Dumnezeu. 


vineri, 3 aprilie 2015

Predică monument: Condiţii pentru botezul cu Duhul Sfânt


OBAMA SLUGA LUI SATANA! Fost congresman: Obama a refuzat să ajute Nigeria contra Boko Haram din cauza poziției conservatoare a acestei țări în privința căsătoriei

www.ibtimes.co.uk
 Fostul congresman american Steve Stockman a fost unul dintre cei patru membri ai delegației congresionale a SUA în Nigeria în lunile ce au urmat răpirii teribile a peste 250 de eleve de către gruparea teroristă islamistă Boko Haram.
Într-un interviu exclusiv acordat LifeSiteNews.com, Stockman a confirmat faptul că, în timpul delegației din iunie 2014 în Nigeria, cadre superioare din armata SUA i-au spus că dețin informații care pot ajuta armata nigeriană să „zdrobească” Boko Haram, dar permisiunea le-a fost refuzată de administrația Obama.
Motivul pentru refuzul de a oferi aceste informații esențiale? Potrivit lui Stockman, acesta a fost poziția Nigeriei față de „căsătoria” unisex.
„Da, am sugerat asta când am pus întrebarea. Cred că au recunoscut că da, aceasta este politica. Ei [administrația Obama] vor să se adopte căsătoria homosexuală în toată lumea, nu doar în Nigeria, ci este o politică activă.”
La întrebarea LifeSiteNews, Noel Clay, purtătorul de cuvânt al Departamentului de Stat al SUA a negat categoric
„orice legătură între asistența acordată de guvernul SUA și poziția Nigeriei față de [căsătoria] unisex. SUA oferă echipamente, consiliere, instruire și asistență informațională pentru eforturile continue de combatere a Boko Haram.”
Domnia sa a adăugat că acest tip de ajutor contraterorist este furnizat de câțiva ani.
În ciuda declarației Departamentului de Stat, afirmațiile lui Stockman cu privire la nedivulgarea de informații esențiale față de nigerieni au fost coroborate de funcționari de la Pentagon. Col. Steve Warren, purtător de cuvânt al Pentagonului, a declarat în luna mai 2014 pentru military.com că informațiile colectate în urma zborurilor de supraveghere efectuate în spațiul aerian nigerian pentru localizarea fetițelor nu vor fi comunicate guvernului președintelui Goodluck Jonathan, declinând să dezvăluie motivul nedivulgării informațiilor.
„În acest moment, nu partajăm datele brute de spionaj”, a declarat Warren.
Mai mult, administrația Obama a promovat clar o agendă pro-„drepturi” homosexuale în întreaga lume. Când Nigeria a legiferat interdicția căsătoriei unisex în ianuarie 2014, liderii americani au reacționat cu exasperare. Secretarul de stat John Kerry a calificat mișcarea drept „periculoasă”, adăugând că aceasta este percepută de administrația Obama drept
„neconcordantă cu obligațiile juridice ale Nigeriei și [aceasta] subminează […] reformele democratice și măsurile de protecție a drepturilor omului.”
Atât Kerry, cât și predecesoarea sa, Hillary Clinton, au numit promovarea agendei „drepturilor” homosexuale la nivel mondial o „prioritate maximă” a decidenților de politică externă americani.
Gruparea teroristă nigeriană de factură islamică Boko Haram – nume care înseamnă „educația occidentală este interzisă” – a fost condamnată internațional pentru numeroase crime împotriva umanității. Cele mai notabile:
  • Răpirea elevelor din Chibok – în aprilie 2014, Boko Haram a răpit peste 250 de fete, cu vârste cuprinse între 16-18 ani, de la o școală secundară de stat pentru fete din Chibok, obligându-le să se convertească la Islam. Fotografiile făcute publice de grupare le arată pe fete drept sclave islamice oferite militanților Boko Haram drept trofee de război, o practică de război veche de secole în islamism.
  • Masacrul de la Baga – între 3-7 ianuarie 2015, estimativ 2000 de nigerieni au fost masacrați la Baga, în nord-estul Nigeriei. Conform liderului districtual Baba Abba Hassan, majoritatea victimelor au fost copii, femei și vârstnici, care nu au putut fugi de grenadele propulsate de lansatoare și puștile de asalt ale insurgenților. Cea mai mare parte a orașului a fost rasă la pământ.
Boko Haram dorește să stabilească un stat islamic în Nigeria, având ca mijloace violența și teroarea. În luna martie a.c., Boko Haram a jurat credință către ISIS, gruparea rebelă suprematistă islamică din Irak și Siria, famată pentru decapitarea de soldați, civili și jurnaliști și postarea online de înregistrări video ale atrocităților comise.
Politica externă americană în Nigeria este responsabilă pentru nenumărate morți
Stockman a declarat pentru LifeSiteNews că abia într-o întâlnire privată, solicitată de militarii americani în timpul vizitei sale în Nigeria, a aflat despre frustrarea cadrelor superioare în fața incapacității de a face mai mult pentru a-i ajuta pe nigerieni să își apere țara, din cauza sancțiunilor impuse de Obama. Generalul cu care congresmanul a vorbit a spus „foarte tranșant” că SUA ascunde informații care ar „ajuta la zdrobirea grupării radicale islamice Boko Haram”. În cuvintele lui Stockman:
„Și acolo liderii, generalii – indiferent de rang și titlu – ne-au spus în mod specific că doresc să ofere informații nigerienilor, pentru ca aceștia să poată să doboare Boko Haram, fiindcă Statele Unite au capacitatea, prin sateliții lor, prin NSA și alte mijloace, să urmărească grupările teroriste.
Și el [generalul] cerea permisiunea noastră pentru a face acest lucru, dar spunea că politica noastră la nivel administrativ – nivelul administrației Obama – blochează orice ajutor pentru Jonathan Goodluck, actualul președinte al Nigeriei.”
Stockman a calificat politica președintelui Obama ca fiind „deformată” și „oarbă”:
„Sunt atât de orbi și de dedicați agendei, care știm cu toții că este pro-homosexuală și pro-căsătorie homosexuală, încât, în opinia mea, sunt dispuși să sacrifice viețile fetițelor și ale băieților care au fost uciși, răpiți și măcelăriți.
Pe hârtie, politica pare inofensivă. Dar de fapt, ce se implementează prin aceste politici înseamnă masacrarea continuă a copiilor. Este oripilant.”
Stockman a afirmat că este o „lume perversă” aceea în care politice sociale americane pentru Nigeria
„împiedică guvernul nostru să ia măsuri pentru a opri măcelul.
Faptul că guvernul nostru trece cu vederea ceea ce are în fața ochilor este oripilant.”

Se pare că episcopii nigerieni au avut dreptate

Dezvăluirea lui Stockman confirmă acuzațiile episcopilor catolici din Nigeria, și anume că devotamentul guvernului SUA față de „imperialismul cultural” pro-homosexual în Africa este motivul pentru care administrația Obama a refuzat Nigeriei ajutorul imperios necesar.
Într-un interviu din luna februarie a.c., episcopul nigerian de Oyo, Emmanuel Badejo, aafirmat:
Statele Unite chiar au spus că vor ajuta Nigeria cu Boko Haram numai dacă ne modificăm legile cu privire la homosexualitate, planificarea familială și contracepție.
Episcopii catolici din Nigeria au susținut legea de interzicere a „căsătoriei” unisex,declarând:
Catolicii nigerieni nu urăsc bărbații și femeile care au biologic o orientare homosexuală, dar afirmă cu tărie că uniunile sau mariajele homosexuale pur și simplu nu sunt conforme cu teologia creștină sau cu moralitatea tradițională nigeriană.
În februarie, în cadrul primei ședințe plenare din 2015, episcopii țării au deplâns atacurile la adresa familiei naturale și au condamnat Boko Haram pentru „pierderea de vieți nevinovate” și pentru că provoacă „separarea membrilor aceleiași familii”.

„Chiar este adevărat că viețile negrilor nu contează?”

În cadrul unei întrevederi aranjate de LifeSiteNews, Stockman s-a întâlnit în martie a.c. cu episcopul nigerian Emmanuel Badejo la Paris. Episcopul i-a cerut lui Stockman să ajute la încetarea violenței:
„Cred că ne puteți ajuta mult, pentru că în Nigeria sute și mii de oameni mor. Chiar este adevărat că viețile negrilor nu contează?”
Stockman a răspuns că liderii americani se comportă ca și cum așa ar fi, menționând că în perioada în care s-a anunțat că 2000 de nigerieni au fost măcelăriți la Baga, reverendul Al Sharpton, activist afroamerican pentru drepturi civile, a cerut o întâlnire de urgență pentru că actorii negri ar fi fost ignorați la Oscaruri.
Episcopul Badejo a subliniat disparitatea enormă între reacția lumii la uciderea celor 12 membri au redacției revistei satirice Charlie Hebdo la Paris, pe 7 ianuarie a.c., și reacția față de masacrarea a 1998 mai multe persoane de către Boko Haram la Baga, aproximativ concomitent:
„Nu s-a întâmplat nimic, nimeni nu a auzit nimic. Ce aveți de spus despre o civilizație care are în față așa ceva, dar tace și ignoră?”
Stockman a răspuns:
„Este oribil. În opinia mea, este rasism. Nu poți să taci și să-ți spui: «A, e-n Africa, e-n regulă». Nu este. Sunt ființe umane.”
Stockman i-a mărturisit episcopului că se simte „jenat” că SUA are informații pentru oprirea Boko Haram, dar refuză să le comunice armatei nigeriene. Episcopul a răspuns:
„Este imoral. Sunt convins că există mulți americani care nu ar dori să se identifice cu așa ceva. Am întâlnit mulți americani care sunt foarte buni și care doresc să facă lumea un loc mai bun. Poate cineva să ajute Nigeria să oprească Boko Haram?”
Stockman a răspuns:
„Nu cred că americanii știu care este politica noastră acolo.”
(LifeSiteNews.com, 31 martie 2015)

http://www.culturavietii.ro/2015/04/01/fost-congresman-al-sua-obama-a-refuzat-sa-ajute-nigeria-contra-boko-haram-din-cauza-casatoriei-homosexuale/ 

URMĂM NOI, ROMÂNII! De ce presează corporațiile americane pentru legalizarea „căsătoriei” între persoane de același sex?

www.libertatea.ro
  Lista celor 379 de corporații și mari afaceri din SUA care au remis o intervenție în cazul Obergefell contra Hodges, solicitând Curții Supreme a SUA să declare căsătoria între persoane de același sex „drept constituțional” este cu adevărat impresionantă. De la Amazon la Apple, de la Microsoft la IBM, de la Citigroup la Coca-Cola, de la Pfizer la Verizon, ele reprezintă fără discuție un adevărat Goliat al economiei americane.
Dar conținutul documentului semnat de aceste companii este încă și mai remarcabil: nu oferă niciun argument legal, ci doar o explicație despre cum și de ce aceste companii găsesc dezirabil, politic vorbind, ca „mariajul” gay să fie legal în toate cele 50 de state ale SUA.
Aceste motive sunt rezumate prin afirmațiile „afacerile noastre beneficiază prin diversitate și incluziune” („our businesses benefit from diversity and inclusion”) și „discriminarea în căsătorie [citește, limitarea căsătoriei la adevărata sa definiție, n. red.] afectează afacerile noastre” (“marriage discrimination injures our businesses”).
Argumentul esențial este acela că, dacă statele continuă să fie divizate în ce privește legislația căsătoriei, „cei mai talentați” homosexuali se vor stabili în statele liberale, unde se pot „căsători”, și nu în cele conservatoare. Așadar, întrucât „mai mult de 70% dintre americani trăiesc într-un stat care celebrează și recunoaște căsătoria între persoane de același sex” (“more than seventy percent of Americans live in a state that celebrates and recognizes same-sex marriages”) a venit momentul ca aceeastă „căsătorie” să fie impusă asupra restului țării.
Argumentele sunt perfide și ușor demontabile.
Perfide pentru că aserțiunea „mai mult de 70% dintre americani triesc într-un stat care celebrează și recunoaște căsătoria între persoane de același sex” sugerează în mod fals că ar exista un sprijin puternic în societatea americană pentru această pervertire a căsătoriei. De fapt, în 24 din cele 37 de state „căsătoria” gay a fost IMPUSĂ prin activism judiciar motivându-se printr-un drept care nu există nicăieri în lege sau Constituție. Mai mult, pe întreg cuprinsul țării au avut loc 32 de referendumuri petnru modificarea constituțiilor statale cu scopul protejării căsătoriei autentice. În toate – TOATE – aceste state referendumurile au avut succes. Unele din aceste referendumuri au fost anulate de aceiași judecători. Fără aces abuz sistematic, consistent, asupra deciziilor cetățenilor, situația ar fi stat cu totul altfel. Ceea ce ne duce cu gândul la următoarea întrebare: mai este America o democrație?
Ușor demontabile, pentru că ele pot fi folosite spre a proba exact opusul: dacă problema nu este mariajul în sine și natura lui, ci daor fragmentarea legislației căsătoriei pe tetitoriul statelor diferite, aceasta ar putea fi rezolvată foarte simplu prin interzicerea „căsătoriei” unisex în toată țara, în loc de legalizarea ei. Desigur, adevărata problemă este că susținătorii „căsătoriei” unisex au impresia că această instituție este o invenție arbitrară, pe care puterea politică sau judecătorească o poate modifica la fel de arbitrar.
Chiar presupunând că argumentația lor „orientată către profit” ar fi bine fundamentată, ea nu are ce căuta într-un proces, mai ales unul de asemenea importanță, întrucât nu are niciun fundament juridic.
Întrebarea la care Curtea Supremă este chemată să răspundă este dacă statele care refuză să ofere licențe de „căsătorie” cuplurilor de homosexuali vilează Constituția SUA. Întrebarea este absurdă; dat fiind că legea fundamentală este în vigoare din 1789, iar prima dată „căsătoria” unisex a fost declarată legală în Massachusetts în 2004 – ca urmare a unei decizii judecătorești – se poate oare presupune că în Constituția americană a existat un drept ascuns și neluat în seamă vreme de peste 2 secole?
Mai departe se pune și întrebarea dacă problema legiuirii căsătoriei este de competență federală – iar răspunsul dat de Petre Costea, avocat din SUA și președinte ale Alianței Familiilor din România este că NU, ci doar statală.
În fine, acestea sunt spețe juridice care trebuie rezolvate cu argumente specifice și bazate pe interpretarea Constituției SUA. Adică exact ceea ce NU găsim nicăieri în textul intervenției corporatiste, cinică și „business oriented”, cum se zice în limbaj corporatist.
Care să fie deci adevăratul scop al acestui amicus curiae? Evident, se dorește a fi o demonstrație de forță: forță economică GIGANTICĂ a semnatarilor și totodată forța ideologică strivitoare a lobby-ului homosexual, care le-a convins să înainteze petiția. E greu de crezut că management-urile tuturor celor 379 de afaceri chiar cred în prostiile pe care le-au semnat. Cel mai probabil, ei au fost convinși cu un mic „ajutor” constând în amenințări de boicot, campanii media negative sau cine știe ce dezvăluiri legate de aspecte mai delicate ale vieții intime a unora dintre managerii de vârf.
Mai presus de toate însă, acțiunea corporațiilor, reprezentante ale marelui capital, distruge ce a mai rămas din conceptul CAPITALISM = LIBERTATE. Am scris de nenumărate ori pe acest blog despre modurile în care legalizarea „căsătoriei” unisex va afecta libertatea – cea religioasă și economică în primul rând. Vă reamintim câteva dintre articolele recente:

Inchizitorii printre noi

Universitatea Stanford marginalizează creștinii

Efectele „căsătoriilor” homosexuale asupra statului american Massachusetts

Terorism homosexual în SUA. Un tribunal obligă o florăreasă creștină să vândă flori pentru „nunțile” de gay

Iată deci cum marele capital susține necondiționat un act de o gravitate fără precedent în istorie, antidemocratic și liberticid – îndreptat deci împotriva lui însuși. Paradox? Evident. Explicația? Sunt alții mai în măsură ca noi să o dea.
P. S. Atenție!!! Mare atenție!!!  Poate acum înțelegem de ce se divinizează justiția în România și de ce  se duce o luptă crâncenă ca nimeni în România să nu mai vorbească împotriva deciziilor justiției. De parcă justiția nu ar fi făcută de oameni, de parcă nu ar fi și judecători corupți, arestați, procurori mituiți. Justiția NU este Dumnezeu. Nu! Ceea ce justiția face, oamenii care fac actul justiției, poate să fie rău sau bun. Dacă deciziile sunt rele, greșite, corupte, împotriva lui Dumnezeu și a Cuvântului Său trebuie ca și creștini să luăm atitudine. Justiția are (poate să aibă) cusur pentru că este făcută de oameni și oamenii  dacă nu sunt născuți din nou, dacă nu au teamă de Dumnezeu, cu siguranță că deciziile lor vor fi ca cei care fac justiția. 

    Dumnezeu să păzească România!
    Urmează să trecem prin ceea ce trece America!

joi, 2 aprilie 2015

Conferință - Misiunea urbană


















Avem plăcerea de a vă informa despre conferința anuală de misiune RoMisCon.
Tema conferinței din acest an este: MISIUNEA URBANĂ (Atingerea orașelor cu Evanghelia).
Evenimentul se va desfășura în perioada 12 – 15 mai 2015 la hotelul Mara din Sinaia.
Pentru mai multe detalii despre eveniment, ne puteți contacta la numerele de telefon: 0364.409.334 / 0770.743.889 sau la adresa de e-mail: office@apme.ro.

Sursa: