sâmbătă, 25 aprilie 2015

Locul rădăcinilor ...

 
  
www.istorie-pe-scurt.ro
  Posada, 1330, Basarab I şi după sute de ani, multe sute de ani, Brădeanu. 
  Ai un sentiment plăcut să ştii că locul de unde te tragi este unul de o însemnătate fundamentală pentru istoria României. 
  Da ... exact pe locul unde în toamna anului 1330 Basarab I a învins armata regelui Ungariei este casa bunicilor mei, ce a mai rămas din ea, pe linie paternă. 
   Recent am trecut din nou şi prin Perişani. Am văzut o Românie profundă, o Românie scufundată în moarte, o Românie care are  nevoie acută de Hristos!




  I-am cunoscut, nu prea bine, dar i-am cunoscut pe bunicii mei din partea tatălui. Au trăit mult şi ... demult. Viaţa lor a fost crudă, plină de greutăţi, austeră, o viaţă pe "vatră" cu mămăliga tăiată cu firul de aţă şi cu frigul muntelui mereu aproape ... dar ... au trăit demonstrând că se poate şi altfel decât ceea ce promovează lumea azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu