miercuri, 22 aprilie 2015

Un pastor MARE, fratele Romi Mocanu

 
crestintotal.ro
  Azi efectiv am sărit în sus de bucurie. Am avut o întâlnire cu fratele pastor Romi Mocanu, secretarul Cultului Penticostal, și a arătat, a dovedit, o sensibilitate deosebită față de lucrarea lui Dumnezeu din sudul României, din Voluntari. 
  În această lucrare mare, peste puterea mea, care se realizează numai cu ajutorul lui Dumnezeu am întâlnit slujitori de aproape, chiar din București, care nu au arătat nici un dram de sensibilitate duhovnicească față de lucrarea lui Dumnezeu și frați de departe, frați cu mari responsabilități pe umeri, frați extraordinar de implicați la nivel de țară și nu numai care și-au făcut timp ca să audă situația, să verifice problema și să  ajute sudul arid al țării, județul Ilfov, orașul Voluntari.
  Cu ajutorul lui Dumnezeu în data de 3 mai, duminică dimineața, o să fiu în Biserica Penticostală din Dej păstorită de secretarul Cultului Penticostal, fratele pastor Romi Mocanu ca să prezint situația grea din Voluntari! 
   Mă bucur că astfel de slujitori sunt în fruntea Cultului Penticostal! Dumnezeu să-i binecuvinteze! Dumnezeu să-l binecuvinteze pe fratele Romi Mocanu, familia dumnealui și Biserica pe care o slujește. 

   Dumnezeu să binecuvinteze Cultul Penticostal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu