vineri, 29 ianuarie 2016

Informare - Brădeanu Mircea Levi

   
www.ognisingologiorno.com
  Disputa ivită între mine și un slujitor din comunitatea de București este știută. Azi, 29.01.2016, am văzut că Informarea nefondată, neadevărată, cu privire la mine pe care a scris-o în data de 22.12.2015, este pe pagina dumnealui deși am crezut că dorește ca lucrurile să fie rezolvate unde trebuie. Sunt nevoit ca să scriu această informare pentru adevăr și pentru o corectă informare a tuturor celor care au inima pentru adevăr. 

   Săptămâna trecută, joi în data de 21.01.2016, am scos articolele în care am prezentat de ce am procedat cum am procedat și constatările mele cu privire la acest caz. Poziția mea NU s-a schimbat. Dacă am scos articolele le-am scos din motive clare, cei care au avut nelămuriri cu privire la moralitatea mea au avut timp să se lămurească iar cazul a ajuns în atenția cui trebuia. Suspiciunile mele sunt foarte întemeiate și aștept cu nerăbdare ca Dumnezeu să intervină și să facă lumină totală în acest caz foarte grav, extrem de grav. 
  Vă mulțumesc tuturor celor care v-ați rugat, ați postit, ca Dumnezeu să scoată totul la lumină și adevărul să triumfe. Dumnezeu să vă binecuvinteze pe toți! Vă rog ca să vă rugați în continuare, Dumnezeu să intervină căci lucrarea este a Lui!
  Sunt o persoană care se teme de Dumnezeu. Dacă cel care a păcătuit împotriva mea se pocăiește și își cere iertare eu pot să iert în ce mi-a greșit mie -  Şi chiar dacă păcătuieşte împotriva ta de şapte ori pe zi şi de şapte ori pe zi se întoarce la tine şi zice: ‘Îmi pare rău!’ să-l ierţi.” (Luca 17:4), dar în ceea ce privește slujirea și păcatele îndreptate împotriva lui Dumnezeu este dincolo de competența mea. La rândul meu, unde am păcătuit, greșit, împotriva cuiva mă pocăiesc și doresc să-mi cer iertare căci vreau să rămân pe calea lui Dumnezeu și să am parte cu El o veșnicie, specific unde am păcătuit.  
     Am scris aceste rânduri ca nu cumva să se interpreteze că ce am scris și am scos a fost neadevărat, din moment ce eu am scos articolele dar Informarea cu privire la mine de pe pagina slujitorului din Comunitatea de București nu a fost ștearsă. Poziția mea este pentru adevăr, pentru aflarea adevărului și voi face tot ce ține de mine ca să nu mă lepăd de adevăr și să nu accept minciuna. Hristos este Adevărul, eu vreau să umblu în Hristos! 

    
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu