marți, 25 aprilie 2017

Elena Marin-Alexe, cea care a pozat într-un soi de avocat al lui Florin Ianovici, răspunde articolului: Florin Ianovici, Renovațio şi indianul. Minte în continuare Florin Ianovici precum tatăl minciunii?


  Doamna Elena Marin-Alexe este o femeie despre care nu ştiu dacă ştie face borş, ciorbă sau sarmale însă ştie să dea dovadă că nu este o femeie a Domnului. De mai multe ori s-a raportat la conducerea unei instituții duhovniceşi cu un aer de piață ca şi cum ar fi cerut cuiva de pe trotuar doi litrii de lapte. Totuşi o doamnă trebuie să fie sfioasă cu atât mai mult cu cât apără un domn care ține enorm la imaginea dumnealui, la care a lucrat mult timp. Dar nu, pentru doamna Marin-Alexe limbajul de la uşa cortului, care nu-i face deloc bine sufletului ei şi trădează o inimă plină de răzvrătire şi amărăciune, i-o spun cu dragoste, pare a fi ceva natural.  Nu ştiu dacă aşa sunt toți oamenii care-l susțin pe dl. Florin Ianovici dar cred că ar trebui să-i acorde acestei doamne o psihoterapie. 

Doamnă Marin-Alexe, ca om, am tot dreptul să mă exprim cu atât mai mult cu cât vreau sä lămuresc niste chestiuni care au fost distribuite excesiv spre public. Ca un om de bună credință, aşa zisa experiență cu indianul, care a avut loc după o rugăciune la adresa lui Dumnezeu care mai degrabă pare a fi o poruncă, un şantaj, în contextul evenimentelor petrecute, experiență spusă de cineva care a fost depistat că a mințit foarte mult, cred că trebuie lămurită cu nişte dovezi. Eu nu spun că e şi aceasta o minciună împletită cu Numele Domnului, dar am suspiciuni că nu este un fapt real. E aşa de greu să fiu lămurit? Nu, e un extras de cont, un numar de telefon şi câteva răspunsuri. Atât. 

Nu ştiu în ce mediu ați trăit. Eu am fost crescut într-o familie penticostală de către doi părinți cu teamă de Dumnezeu care ne-au învățat, pe mine şi pe cei şase frați ai mei, să nu folosim cuvintele acestea urâte cu care vă umpleți gura. Nici măcar pe buze nu pun asemenea cuvinte, în inimă nici atât. Ca slujitor, dacă un membru ar avea un asemenea limbaj ca al dumneavoastră mi-aş da seama că viața lui spirituală nu e bunä, ca e o victimă a duhurilor răutății şi aş cäuta sa-l ajut. Aveți mare nevoie de ajutor. 

Eu vă doresc numai bine. Şi nu numai la dumneavoastră, la toți oamenii. Pacea se obține prin pocăință. Descrierea de mai sus pe care mi-ați adresat-o tare mă tem că vă caracterizează. Aveți nevoie urgentă de întoarcere la Dumnezeu. 

Chiar ar trebui să mă simt amenințat de dumneavoastră: "Viaţa este aşa de imprevizibilă...." Nu ştiți că 10 000 pot sä fie într-o parte şi alții în cealaltă dar cei care se tem de Dumnezeu şi Îi fac voia nu se tem? 

Nu mai scrieți că îi faceți reclamă contraproductivă domnului Florin Ianovici, e un sfat, dumneavoastră faceți ce doriți. Inclusiv pocäința e o alegere. 

Apoi, pentru toți creştinii, vă rog să citiți acest verset: 

 «Ştiu faptele tale, osteneala ta şi răbdarea ta şi că nu poţi suferi pe cei răi, că ai pus la încercare pe cei ce zic că sunt apostoli şi nu sunt şi i-ai găsit mincinoşi - Apocalipsa 2:2


    Oricine are tot dreprul să verifice tot ceea ce i se pare rău, orice i se pare că nu este în regulă! E voia Domnului Isus aceasta. Trăim vremea în care vor veni chiar şi hristoşi mincinoşi. E o obligaţie să verificăm. 

Doamna Marin-Alexe, fie să vă smeriți înaintea lui Dumnezeu şi mä rog Domnului să vă aibă în mila Sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu