luni, 4 mai 2015

Pastorul MAGISTRAL, secretarul Cultului Penticostal din România, fratele ROMI MOCANU

 
crestintotal.ro
  Ieri dimineață am fost la Dej. Am plecat sâmbătă din Voluntari. Ca să ies mai ieftin și ca să ajung mai repede nu am mers cu trenul ci am mers cu ”ia-mă nene”! Dumnezeu m-a binecuvântat. Până în Mureș m-a luat un om la 30 de ani care conducea un autoturism de marfă. Un om deosebit. Pe viitor cred că voi mai veni cu informații ziditoare despre modul cum a lucrat Dumnezeu. După ce m-a lăsat undeva aproape de Târgul Mureș, pentru că nu mergea spre județul Cluj, mi-am scos din nou cartonul pe care scria Cluj și după circa 15 minute a oprit o mașină clasică ... o Dacia 1310. M-am bucurat tare de mașină că afară ploua destul de tare.
   Seara, după ce am ajuns în Cluj, am constatat că fără să vreau din Dacie am ”furat” ceva ... cel puțin un purice care m-a făcut praf pe picioare. Dar s-a meritat. Dumnezeu a lucrat  în Biserica Penticostală numărul 1 din Dej și în Biserica Penticostală numărul 1 din Gherla.
   Nici prin gând nu mi-a trecut cum o să fim tratați, eu și Marcel Botezatu, un fost coleg de la ITP care până acum m-a însoțit în trei duminici, (nici prin gând nu mi-a trecut cum o să fim tratați) de un TITAN al Cultului Penticostal, de fratele pastor Romi Mocanu. Am fost primiți cu cea mai mare căldură. Cuvintele sunt sărace. A prezentat lucrarea lui Dumnezeu din Voluntari cum nimeni nu a mai făcut-o până acum pe unde am umblat deși au mai fost slujitori care au simțit din toată inima cu Biserica din Voluntari. 
  După am luat parte la modul duhovnicesc de raportare al fratelui pastor Romi Mocanu am stat și m-am gândit la faptul că slujitori care nu au poveri uriașe pe umeri, oameni fără mari responsabilități, slujitori de aproape, nu de la sute de kilometrii depărtare, Biserici cu potențial la care apelezi te resping pentru că inima lor este rece, călăuzirea și maturitatea  lasă de dorit. Și slujitori de departe, titani, SAMARITENI, nu doar că ascultă cu răbdare despre cauză, nu doar că prezintă lucrarea, nu numai că te lasă ca să o prezinți, nu numai că ajută financiar Biserica  dar vorbesc și cu alte persoane binecuvântate care pot ca să ajute lucrarea. Îmi este cinste cu asemenea slujitori. Mă bucur că în conducerea Cultului Penticostal EXISTĂ fratele PASTOR cu numele Romi Mocanu, mă bucur că în Dej am văzut o Biserică sănătoasă, duhovnicească, mă bucur profund că există SLUJITORI AI LUI DUMNEZEU, PASTORI, PASTORI tari, puternici, pastori cu inimă, oameni ai lui Dumnezeu care au călăuzirea lui Dumnezeu. 
   Doresc din toată inima ca Dumnezeu să-l binecuvinteze deplin pe fratele Romi Mocanu, familia dumnealui, întreaga Biserică unde slujește și Cultul Penticostal.

  Mă bucur că văd TITANI, slujitori ai lui Dumnezeu în adevăr, PASTORI, acolo unde trebuie să fie! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu