miercuri, 2 decembrie 2015

Către toate lesbienele, homosexualii, bisexualii şi travestiţii…

Sunt multi oameni care va vor spune ce vreti sa auziti pe parcursul acestei vieti. Sper ca imi veti da oportunitatea de a va spune adevarul aici.
Toata lumea are un lucru in comun, suntem toti pacatosi in conformitate cu ceea ce spune Dumnezeu, care ne-a creat. Dumnezeu ne-a creat si ne iubeste, chiar mai mult decat ne putem imagina. Dar noi, toata omenirea, avem o problema pe care Biblia o numeste pacat. Pacatul este neascultarea de legea lui Dumnezeu, si acesta a infectat intreaga rasa umana. Este o boala a sufletului. Biblia, care este cuvantul lui Dumnezeu si standardul dupa care noi ar trebui sa traim, spune :”Caci toti au pacatuit si sunt lipsiti de slava lui Dumnezeu”(Romani 3: 23). Mai mult, Biblia spune foarte clar ca pedeapsa pacatului este moartea (Romani 6:23). Omenirea este condamnata la moarte din cauza pacatului, dar datorita dragostei mari a lui Dumnezeu pentru noi, El a trimis pe fiul Sau Isus Cristos din cer pe pamant intr-o misiune de a te salva pe tine, pe mine si pe toti, de pacat.

Isus Cristos a luat pacatele noastre la cruce unde si-a varsat sangele si a murit pentru pacatele noastre, a luat pacatele noastre in mormant, a fost ingropat si in a trei-a zi Dumnezeu la inviat. Nu este mort.  El este viu, si poate veni in inima ta si in viata ta, astazi, daca Il lasi. Biblia ne spune :”Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.” ( Ioan 3:16)
Pacatul include orice contravine Cuvantului lui Dumnezeu, standardul pentru vietile noastre. Acesta include mandria, necinstea, lipsa iubirii pentru aproapele nostru, luarea numelui lui Dumnezeu in desert, si sa iubim orice altceva mai mult decat il iubim pe El.
Exista, de asemenea, si pacatul care implica intrebuintarea gresita a sexului. Dumnezeu a creat sexul si ni l-a dat ca sa ne bucuram, dar ne spune in cuvantul Lui ca acesta este rezervat pentru o relatie de casatorie dintre un barbat si o femeie. Orice altfel de activitate sexuala sau relatie sexuala este pacat. Lumea incearca sa redefineasca casatoria si limitele sexului , dar nu depinde de noi sa definim. Dumnezeu Cel Atotputernic, Creatorul, a stabilit standardul la inceputul timpului. Inamicii lui Dumnezeu vor sa va amageasca, dar Dumnezeu doreste ce este mai bun pentru viata voastra. El vrea ca noi sa cunoastem adevarul. Dumnezeu vrea ca toti sa fim cu El in cer pentru eternitate, dar pacatele noastre ne blocheaza accesul.
Va iubesc indeajuns de mult incat sa va spun adevarul. Si eu sunt un pacatos si pacatele mele nu sunt mai “curate” decat a nimanui, sunt doar iertate. Cand am avut varsta de 22 de ani, m-am pocait de pacatele mele si l-am rugat pe Dumnezeu sa ma ierte si sa ma salveze. In acea noapte l-am rugat pe Isus Cristos sa vina in viata mea si sa preia controlul. Sunt asa de multumitor pentru salvarea Lui si pentru faptul ca pot sa imi traiesc viata stiind ca Dumnezu a iertat pacatele mele.
Biblia ne invata ca :
“Daca ne marturisim pacatele, El este credincios si drept ca sa ne ierte pacatele si sa ne curete de orice nelegiuire.” Ce promisiune! Vreau ca oamenii de pretutindeni sa stie ca putem fi iertati, curatati si eliberati de puterea de control a pacatului, crezand in Isus Cristos si increzandu-ne in El ca Mantuirorul si Domnul nostru! “Deci, daca Fiul va face liberi, veti fi cu adevarat liberi.”
Daca nu l-ai invitat pe Cristos in inima ta niciodata, poti face acest lucru chiar acum rugându-te aceasta rugaciune din inima:
“Doamne, sunt un pacatos, imi pare rau pentru pacatele mele. Vream sa ma intorc de la pacatele mele si sa iti cer iertare. Cred ca Isus Cristos este Fiul Tau care a murit pe cruce pentru mine si ca Tu l-ai inviat. Vreau ca El sa vina in inima mea si sa preia controlul vietii mele. Vreau sa ma incred in el ca Mantuitor si sa Il urmez ca Domn de azi inainte. In numele lui Isus ma rog. Amin.”
Sper ca te-ai rugat aceasta rugaciune astazi. Dumnezeu sa te binecuvinteze si tine minte ca Dumnezeu te iubeste si eu, la fel.  Impartaseste asta cu un prieten !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu