sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Judecați ... ca să nu vă pierdeți sufletul ... pe orice predicator, cântăreț, pastor etc.

www.romanianmuseum.com
  Când te duci să mănânci în oraș, cam rar în România dar am nevoie de această imagine ca să scot în evidență un atribut esențial pe care Dumnezeu l-a pus în noi, nu te duci legat la ochi. Te duci la un restaurant unde ești convins, chiar dacă nu deplin dar suficient, că mâncarea este preparată în condiții normale din punct de vedere igienic iar cei care te servesc sunt curați. Cum ar fi ca să te duci undeva și să vezi, cum de altfel se mai întâmplă în România, că sunt șoareci pe sub mesele din bucătăria unde este preparată mâncarea iar cel care ți-o aduce se șterge la nas cu mâna cealaltă, nu cu cea în care ține farfuria din care ar urma să mănânci iar halatul lui ar fi negru pe la mâneci?  Ai mai mânca mâncarea pe care ți-a adus-o?
  Oameni buni dacă Dumnezeu a pus în om capacitatea de-a analiza pentru a se proteja de ceea ce nu este bun pentru trupul acesta oare nu a pus El în noi și un discernământ spiritual prin care să ne protejăm de cei care ne vând gogoși ... stricate, mâncăruri pline de otravă, de mizeriile lumii?  Citiți vă rog: 

  • Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: „Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Şi n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?” Atunci le voi spune curat: „Niciodată nu v-am cunoscut; depărtaţi-vă de la Mine, voi toţi care lucraţi fărădelege.” - Matei 7:22-23

Luaţi seama, dar, la voi înşivă şi la toată turma peste care v-a pus Duhul Sfânt episcopi, ca să păstoriţi Biserica Domnului, pe care a câştigat-o cu însuşi sângele Său. Ştiu bine că, după plecarea mea, se vor vârî între voi lupi răpitori, care nu vor cruţa turma; şi se vor scula din mijlocul vostru oameni care vor învăţa lucruri stricăcioase, ca să tragă pe ucenici de partea lor.  De aceea vegheaţi şi aduceţi-vă aminte că, timp de trei ani, zi şi noapte, n-am încetat să sfătuiesc cu lacrimi pe fiecare din voi. - Fapte 20: 28-31

  • Ci v-am scris să n-aveţi niciun fel de legături cu vreunul care, măcar că îşi zice „frate”, totuşi este curvar, sau lacom de bani, sau închinător la idoli, sau defăimător, sau beţiv, sau hrăpăreţ; cu un astfel de om nu trebuie nici să mâncaţi. În adevăr, ce am eu să judec pe cei de afară? Nu este datoria voastră să judecaţi pe cei dinăuntru? - 1 Corinteni 5:11-12.

Căci noi nu stricăm Cuvântul lui Dumnezeu, cum fac cei mai mulţi; ci vorbim cu inimă curată, din partea lui Dumnezeu, înaintea lui Dumnezeu, în Hristos. - 2 Corinteni 2:17

Căci va veni vremea când oamenii nu vor putea să sufere învăţătura sănătoasă; ci îi vor gâdila urechile să audă lucruri plăcute şi îşi vor da învăţători după poftele lor. - 2 Timotei 4:3.

  • Preaiubiţilor, pe când căutam cu tot dinadinsul să vă scriu despre mântuirea noastră de obşte, m-am văzut silit să vă scriu ca să vă îndemn să luptaţi pentru credinţa care a fost dată sfinţilor o dată pentru totdeauna. Căci s-au strecurat printre voi unii oameni, scrişi demult pentru osânda aceasta, oameni neevlavioşi, care schimbă în desfrânare harul Dumnezeului nostru şi tăgăduiesc pe singurul nostru Stăpân şi Domn, Isus Hristos. - Iuda 3-4. 

  •  Oricine o ia înainte, şi nu rămâne în învăţătura lui Hristos, n-are pe Dumnezeu. Cine rămâne în învăţătura aceasta are pe Tatăl şi pe Fiul. Dacă vine cineva la voi, şi nu vă aduce învăţătura aceasta, să nu-l primiţi în casă şi să nu-i ziceţi: „Bun venit!” - 2 Ioan 9-10.

  Fraților cum va rezista Biserica lui Hristos împotriva valului de strecurați, de lacomi, de firești, de nelegiuiți dacă nu prin judecată? Va trimite Dumnezeu un înger din cer să ne spună că X este un fals, un duplicitar, un fățarnic când Domnul a spus că după roade îi vom cunoaște? Pai cum să-i cunosc după fapte dacă nu judec faptele lor? Cum să îmi dau seama dacă sunt ai lui Dumnezeu dacă nu-i iau și nu-i pun lângă Biblie ca să văd dacă sunt așa cum scrie? Cum să îmi dau seama dacă sunt sfinți sau doar mimează când mulți îmi cer să-mi pun creierul în pioneze? Cu ce să analizez între cel care trăiește când spune Doamne, Doamne și cel care spune doar ca să aibă un câștig? Cum să-i judec pe cei care sunt lupi răpitori și se strecoară ca să sfâșie turma dacă îmi interziceți să judec? Dar pe cei care sunt lacomi de bani, închinători la idoli, defăimători, pe cei care strică Cuvântul, dau învățături care să gâdile urechile, pe strecurați și pe cei care nu rămân în învățătura lui Hristos cum să-mi dau seama că mă duc la moarte dacă eu îmi spuspend facultatea de a judeca, de a analiza, de a gândi? 

                          Judecați! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu