sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Pocăiții ... extremiști?

www.stiricrestine.ro
   Ieri am citit o părere despre un fost coleg de la ITP. Era numit extremist! Nu știu dacă respectivul care l-a etichetat ca fiind extemist știe care este sensul acestui cuvânt dar eu știu că deși părerile  pocăiților, adevărați nu a celor deghizați, sunt considerate exagerate ei nu-și impun prin violență punctul duhovnicesc de vedere. 
   Că despre pocăiți se crede că au o conduită extremă, mod de viață care este rezultatul pocăinței reale, nu este un fapt îngrijorător, dimpotrivă, această etichetă pusă pe pocăiți este indicatorul că ei sunt separați de lume, de duhul lumii, că sunt pe calea îngustă, că trăiesc precum a trăit Domnul lor! 

  • Matei 5:44 Dar Eu vă spun: iubiţi pe vrăjmaşii voştri, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, faceţi bine celor ce vă urăsc şi rugaţi-vă pentru cei ce vă asupresc şi vă prigonesc,

  • Matei 10:22 Veţi fi urâţi de toţi, din pricina Numelui Meu; dar cine va răbda până la sfârşit va fi mântuit.

  • Ioan 15:19 Dacă aţi fi din lume, lumea ar iubi ce este al ei; dar, pentru că nu sunteţi din lume şi pentru că Eu v-am ales din mijlocul lumii, de aceea vă urăşte lumea. 

  Problema pocăiților este când lumea nu-i mai numește exagerați. Când ”pocăiții” beau, urăsc, devin materialiști, narcisiști, ucid, caută plăcerile de-o clipă, râd la glumele lumii, urmăresc interesele lor mărunte, sunt plini de lume ... atunci să ne punem semne mari de întrebare? Atunci să ne întrebăm dacă în adevăr mai suntem ai lui Hristos, dacă mai trăim potrivit Cuvântului Său, dacă mai suntem în El?

                    Ferice de pocăiții care sunt considerați exagerați!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu