marți, 27 ianuarie 2015

Măcar o poză între rectorii Institutului Teologic Penticostal din București!


https://penticostalismulazi.wordpress.com
/2012/01/28/a-murit-teodor-pandrea/
 În urmă cu câteva săptămâni am fost până la ITP. Am văzut două fotografii cu doi dintre rectorii pe care ITP-ul i-a avut: frații Trandafir Șandru și Tipei John. Azi mi-am amintit că în urmă cu trei ani a trecut la Domnul fratele Teodor Pandrea. Da, și-a încetat alergarea pe pământ la 27 ianuarie 2012. Un atlet al lui Hristos. Nu exagerez.
  A trecut la Domnul la numai 69 de ani dar a alergat pentru cele sfinte ca și cum ar fi avut 100. Institutul Teologic Penticostal din București îi datorează acreditrea, într-o mare, foarte mare măsură. Sunt persoane care pot să confirme asta. A lucrat ca un robot pentru cauza ITP-ului dar nu numai pentru această cauză. 
  Dincolo de faptul că era foarte energic era și foarte modest. Odată am mers cu dânsul de la Casa de Rugăciune din strada Popa Nan pe jos nu cu autobuzul, pentru că obișnuia să meargă mult pe jos. Avea în picioare o pereche de adidași făcuți în România  pe vremea lui Ceaușescu. Dacă rețin bine atunci îi avea de 29 de ani. 
  Am citit și unele mizerii scrise despre dânsul. Eu nu le-am văzut în viața fratelui Pandrea atât timp cât am stat în preajma dumnealui. Dar ceea ce aș vrea să văd este următorul lucru: aș vrea să văd o poză cu fratele Teodor Pandrea pe unul din pereții ITP-ului. Poate că este. Nu știu. Dar dacă nu este tare mult m-aș bucura ca în semn de prețuire pentru tot ceea ce a făcut pentru ITP și pentru foarte multe din Bisericile din Cultul Penticostal să se pună o fotografie a fratelui Teodor Pandrea la ITP dacă nu între cele cu rectorii ITP-ului măcar lângă ele. 

   Noi aici pe pământ măcar atât: o poză între rectorii Institutului Teologic Penticostal din București!   

  Dumnezeu are alte răsplăți!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu