marți, 8 iulie 2014

Biserica în PERICOL şi "babele" se pieptănă!

   Porţile au fost dărâmate de către berbecii păcatului şi în Casa lui Dumnezeu a intrat nelegiuirea! Problema cea mai mare nu este că a intrat păcatul în Biserică pentru că şi pe vremea apostolilor a intrat. Problema capitală este că fărădelegea este tolerată şi, mai grav, este promovată ca virtute, ca libertate în Hristos.
   Este nevoie de oameni care văd bine, stau în sfinţenia cerută de Dumnezeu şi care luptă împotriva păcatului precum  Tozer:

   "A sosit timpul, Dumnezeule, să lucrezi, căci vrăjmaşul a intrat în păşunile Tale şi oile sunt sfâşiate şi risipite. S-au înmulţit păstorii falşi, care nu recunosc existenţa pericolului şi râd de primejdiile care înconjoară turma Ta. Oile sunt amăgite de aceşti păstori plătiţi, pe care îi urmează cu o credincioşie înduioşătoare, în timp ce lupii se strecoară înăuntru pentru a ucide şi nimici. Te rog, dă-mi ochi ageri ca să detectez prezenţa vrăjmaşului; dă-mi pricepere ca să văd şi curaj ca să transmit cu credincioşie ceea ce văd. Fă glasul meu într-atâta asemenea glasului Tău, încât chiar şi oile bolnave să-l recunoască şi să Te urmeze pe Tine. 
   Doamne Isuse, vin la Tine pentru pregătire spirituală. Pune-ţi mâna peste mine. Unge-mă cu undelemnul profetului nou-testamentar. Păzeşte-mă să nu devin un cărturar religios şi să-mi pierd astfel chemarea profetică. Păzeşte-mă de blestemul ce stă întunecat peste faţa clerului modern - blestemul compromisului, al imitaţiei, al profesionalismului. Păzeşte-mă de rătăcirea de-a aprecia o biserică după mărimea ei, după popularitatea ei sau după mărimea donaţiilor ei anuale. ... Vindecă-mi sufletul de ambiţii carnale şi izbăveşte-mă de setea după publicitate. Păzeşte-mă de robia lucrurilor".

James L. Snyder, Viaţa lui A. W. Tozer, Editura Perla suferinţei, Suceava, 2013, p. 55.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu