luni, 14 iulie 2014

De ce muzica rock, inclusiv rock-ul „creştin”, este o muzică demonică? (partea a II-a)


2. Muzica rock este o „jertfă” care are cusur! Dumnezeu nu acceptă jertfele care au cusur.

„Un fiu cinsteşte pe tatăl său şi o slugă, pe stăpânul său. Dacă sunt Tată, unde este cinstea care Mi se cuvine? Dacă sunt Stăpân, unde este teama de Mine? – zice Domnul oştirilor către voi, preoţilor, care nesocotiţi Numele Meu şi care ziceţi: „Cu ce am nesocotit noi Numele Tău?”  Prin faptul că aduceţi pe altarul Meu bucate necurate! Şi dacă ziceţi: „Cu ce Te-am spurcat?” Prin faptul că aţi zis: „Masa Domnului este de dispreţuit!” Când aduceţi ca jertfă o vită oarbă, nu este rău lucrul acesta? Când aduceţi una şchioapă sau bolnavă, nu este rău lucrul acesta oare? Ia adu-o dregătorului tău! Te va primi el bine pentru ea, va ţine el seama de ea? – zice Domnul oştirilor.” Maleahi 1:6-8.
 Dar voi îl pângăriţi prin faptul că ziceţi: „Masa Domnului este spurcată şi ce aduce ea este o mâncare de dispreţuit!”  Voi ziceţi: „Ce mai osteneală!” şi o dispreţuiţi, zice Domnul oştirilor; şi aduceţi ce este furat, şchiop sau bolnav. Iată darurile de mâncare pe care le aduceţi! Pot Eu să le primesc din mâinile voastre? – zice Domnul.  Nu! Blestemat să fie înşelătorul care are în turma lui o vită de parte bărbătească, şi totuşi juruieşte şi jertfeşte Domnului o vită bolnavă! Căci Eu sunt un Împărat mare, zice Domnul oştirilor, şi Numele Meu este înfricoşat printre neamuri”. Maleahi 1: 12-14.

Suntem blestemaţi când cântările compuse sub inspiraţia Duhului Sfânt de titanii credinţei, oameni plini de Duhul,  în puşcării, vremuri de prigoană sau zile de libertate, le considerăm învechite şi luăm mizeriile Diavolului şi le aducem ca ofrande lui Dumnezeu.
Muzica rock este o muzică demonică. Marii compozitorii de rock laic au trăiri demonice[1], intră în transă, intră în contact cu demonii. Noi creştinii am lăsat deoparte muzica sfântă, muzica plină de putere, muzica care ne înnobilează şi Îi aducem lui Dumnezeu, pe altarul Său, mortăciunile celui rău. Este ştiut că muzica rock este o adaptare a ritualurilor demonice care au fost practicate de africani când aduceau jertfe umane zeităţilor lor, când săvârşeau acte de canibalism, ritualuri pe care le-au luat cu ei în America şi care mai târziu au devenit muzică, muzică pe care azi „pocăiţii” o cântă în Casa lui Dumnezeu.

 Cineva a spus: „Pentru a schimba obiceiurile oamenilor şi a le modifica datinile, nu există nimic mai bun ca muzica”. Muzica este parte din noi.  Muzica contribuie la formarea caracterului nostru.  Depinde cu ce muzică ne hrănim sufletul. Caracterul nostru, obiceiurile noastre, spiritualitatea noastră şi în definitiv sfinţenia noastră sunt clădite sau dărâmate şi de muzica pe care o ascultăm.


[1] Ozzy Osbourne spunea: ,,Niciodată nu par să ştiu cu exactitate ce voi face în continuare. Îmi place doar să fac ceea ce spiritele mă pun să fac. Aşa, am întotdeauna pe cineva sau ceva pe care să dau vina” (Faces, noiembrie 1983, p. 24) sursă în format electronic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu