luni, 7 iulie 2014

XI. Crezul meu! Spălarea picioarelor!


10.      Biserica Penticostală crede că Domnul Isus a instituit actul spălării picioarelor.

Forţa Cuvântului lui Dumnezeu este dată de Cel care a vorbeşte: Dumnezeu. Dacă Dumnezeu ne cheamă să facem ceva noi trebuie să facem exact ceea ce El, Dumnezeu, ne zice să facem. Nu contează numărul repetiţiilor unei porunci divine pentru că forţa lor nu este dată de numărul apariţiei lor ci forţa Cuvântului este dată de emiţător: Dumnezeu.
Domnul Isus Hristos, Dumnezeu adevărat, a spus că este ferice de cei care înfăptuiesc actul spălării picioarelor.

„Deci dacă Eu, Domnul şi Învăţătorul vostru, v-am spălat picioarele, şi voi sunteţi datori să vă spălaţi picioarele unii altora. Pentru că Eu v-am dat o pildă, ca şi voi să faceţi cum am făcut Eu.  Adevărat, adevărat vă spun că robul nu este mai mare decât domnul său, nici apostolul mai mare decât cel ce l-a trimis. Dacă ştiţi aceste lucruri, ferice de voi dacă le faceţi.
                                                    Ioan 13: 14-17

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu